Śmieszne wyszukiwania z Google

W końcu i u mnie zawitał post z tej serii :D. Stwierdziłam, że uzbierało się już kilka tak totalnie absurdalnie śmiesznych fraz, że musiałam taki wstawić! Poza tym jestem chora na anginę i to uniemożliwia mi po części testowanie kosmetyków (skóra jest podrażniona) i dodawanie postów, na których byłoby widać moją twarz (wtedy może ktoś trafiłby na mojego bloga wyszukując "przerażające zombie" :D). Jeśli chcecie się troszkę pośmiać, to zapraszam do czytania :)



Kolejność fraz jest przypadkowa, chyba nie potrafię wskazać, która bawi mnie najbardziej :D. Pisownię pozostawiłam oryginalną.


1. asia inglot nago
Tu musiało się malować ogromne rozczarowanie na twarzy osoby wyszukującej, gdy zobaczyła tylko trochę kosmetyków i nikogo nago :<. Przykro mi, że zawiodłam!

2. akwarium zimnowodne 
Rzeczywiście posiadam akwarium, a w nim brzanki i glonojada wielkości pieska chihuahua, ale one są raczej z tych ciepłolubnych, więc znów nie pomogę.

3. co dawało ss manom świecenie w twarz
:D nawet nie wiem, co o tym powiedzieć :) Niestety mogłabym ewentualnie tylko pomóc przy pytaniu "dlaczego SS-mannom świeciła się twarz" :D

4. vaseline pod pachy
Raczej nie polecałabym. Chyba, że chcesz się zakorkować ;)

5. dziwactwa palcami
Aż boję się myśleć, co to może oznaczać! Moje palce należą do obozu konserwatystów!

6. ciemne długie włosy bez twarzy
Haha, rzeczywiście większość zdjęć moich włosów na blogu występuje w wersji bez twarzy, ale może chodziło o tego pana? 


7. jak zrobić zdjęcie wodą na twarzy
Jak znajdziesz sposób to daj mi znać, chętnie skorzystam :D

8. jak zrobić własną wódkę
Nie posiadam tej tajemnej wiedzy, gdybym posiadała zaoszczędziłabym grube miliony wydane na imprezach :D A gdybym wiedziała jak sama zrobić rum! Chodziłabym cały czas pijana sącząc mojito :D

Które Was najbardziej rozbawiło? :)

Pozdrawiam wszystkich
Asia

25 komentarzy:

  1. Cha, dobre, dobre. Najbardziej rozśmieszające jest to o ssmanach. Jest totalnie absurdalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie rozśmieszyła wazelina pod pachy i Twój komentarz:D

    OdpowiedzUsuń
  3. autentycznie popłakałam się ze śmiechu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahaha nie mogę :D dziwactwa palcami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę perełki w wyszukiwaniu:)) przynajmniej poprawiają humor:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem miny tej osoby jak zobaczyła, że to blog o pielęgnacji :D

      Usuń
  7. HAHAHA, nie no, dawno mnie tak nie ubawiły te cudeńka, po których wyszukiwane są blogi. Tak, ten o ss jest mistrz.
    U mnie jakieś takie same poważne rzeczy, nie wiem, może ja szukam nie tam, gdzie trzeba? To w statystykach-> źródła ruchu sieciowego-> wyszukiwane słowa kluczowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, u mnie też większość jest takich poważnych, takie cuda rzadko się zdarzają :D dokładnie tam w statystykach :)

      Usuń
  8. co dawało ss manom świecenie w twarz - haha, to jest najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. niektóre naprawdę zwalają z nóg:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobre, ale Twoje komentarze jeszcze lepsze ;-P Ja nie mam absolutnie nic ciekawego w wyszukiwaniach :-( ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, cieszę się, że Ci się podobają :D Poczekaj, na pewno znajdzie się jakiś zagubiony internauta i na Twoim blogu :D

      Usuń
  11. włosy bez twarzy - niczym japoński horror :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś oTAGowana i zapraszam Cię do zabawy: http://naturalniezakrecona.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dziękuję, bardzo mi miło, ale brałam już udział w tym tagu w listopadzie :)

      Usuń