Postanowienia noworoczne + 100 post!


Mimo że ogólnie rzecz biorąc nie wierzę w żadne zabobony czy przesądy, to zawsze mam jakieś swoje małe postanowienia na nowy rok. W tym nie jest inaczej ;). Nie będą to jednak postanowienia stricte kosmetyczne, bo jak wiecie raz na kwartał wyznaczam sobie cele w mojej pielęgnacji, będą to raczej takie po części spokrewnione z tym tematem, po części nie.

1. Schudnę do mojej wagi idealnej. Zostały mi jeszcze 4 kg. Niedawno pisałam o 3, lecz przez Sylwestra przytyło mi się :< Na szczęście tylko kilogram, ale zawsze...
2. Będę myła pędzle do twarzy po każdym użyciu. Mam z tym duży problem, bo kompletnie zapominam o tym, żeby robić to codziennie. Ciężko o skuteczną walkę z niedoskonałościami, jeśli codziennie nakładamy na twarz puder pędzlem z bakteriami.
3. Dojdę do tego, co powoduje uczulenie na moich nogach i ramionach i pozbędę się go.
4. Będę pamiętać o lepszym nawilżaniu skóry ciała!
5. Ukończę pierwszy rok studiów i zacznę drugi ;)
6. Będę spędzać znacznie mniej czasu w Internecie. Zaoszczędzony czas przeznaczę na czytanie książek i na naukę. Myślę, że muszę sobie wyznaczyć jakiś limit czasowy błąkania się po stronach internetowych. Nie wiem jeszcze jaki, muszę poczynić obserwacje jak wrócę na zajęcia. Co do książek jakie planuję przeczytać, to zacznę od tej, którą podarowała mi moja siostra na urodziny, potem zabiorę się za kilka biografii - szczególnie ludzi ze świata mody. Potem zabiorę się za część pozycji z listy 100 tytułów BBC. Części nie mam zamiaru czytać i nie bardzo wiem, dlaczego są na tej liście ;). Myślę, że będzie to bardzo ciekawe doświadczenie.
7. Będę przygotowywać się do certyfikatów językowych.

Punkt 6 i 7 do realizowania po sesji! :)

A Wy macie jakieś postanowienia noworoczne?

Pozdrawiam wszystkich
Asia

P.S. Zmieniłam swój nick na bloggerze z Joanna na facehairbodycare, więc nie zdziwcie się, jak ktoś będzie pod takim nickiem komentował Wasze posty ;)

P.P.S. Może to nic bardzo istotnego, ale ten post jest moim setnym postem na tym blogu! Bardzo się cieszę z tego małego święta :)

7 komentarzy:

  1. Ja nigdy nie spisuję postanowień, ale zawsze w myślach zastanawiam się, co mogłabym zrobić lepiej w nowym roku. Tym razem chciałabym się skupić na uporządkowaniu swoich gratów, pozbyciu się tego, co niepotrzebne, a także na lepszym zarządzaniu swoim czasem:) Trzymam kciuki za nas obie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja musiałabym coś zrobić z moją szafą z ubraniami. Tyle ciuchów a taka mała szafa :< Powodzenia z samoulepszaniem! :)

      Usuń
  2. Będę czerpać inspiracje z Twoich postów, masz śliczne włosy. Obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 100 porta! Też mam problem z czasem jaki poświęcam na siedzeniu w internecie :/ trzymam kciuki ;-)

    OdpowiedzUsuń