Moje pierwsze zamówienie z Golden Rose

W zeszłym tygodniu z siostrą i mamą złożyłyśmy zamówienie w internetowym sklepie Golden Rose (klik). Bardzo dużo dobrego słyszałam o tych kosmetykach, a tak właściwie nigdy nie miałam okazji wypróbować, gdyż nie mam w pobliżu żadnych małych drogerii, a jak wiecie, w Rossmannach czy w Naturach ich nie ma.


Wiadomo, co musiałam zamówić :D Parę lakierów do paznokci: trzy z serii Classics Charming i jeden z serii z proteinami.
Od lewej: Classics Charming 89, Classic Charming 78, with proteins 329, Classic Charming 90.
Kolor 329 jest troszkę przekłamany, w rzeczywistości zawiera troszkę więcej zielonego w sobie.

Zamówiłam także kredki: dwie do ust i jedną do oczu. Bardzo zachęciła mnie ta recenzja Idalii, perspektywa  świetnych kredek za 4 złote była bardzo zachęcająca :D

Od góry: 216, 120, 202. 



Najfajniejsze jest to, że za całe zakupy zapłaciłam niecałe 30 złotych, a kupiłam siedem kosmetyków!

Przetestuję je i dam Wam za jakiś czas znać, jak się sprawują :)

Pozdrawiam wszystkich
Asia

16 komentarzy:

  1. Te kredki to za mną chodzą już tyle czasu, szukałam ich w wielu miejscach, że też nie przyszło mi do głowy, że można je zamówić że sklepu internetowego :-)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba mam ten lakier z proteinami, a jeśli nie, to baaardzo podobny.:D
    Kredki świetne, chyba też się skuszę.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tych niebieskich lakierów jak Ci się sprawią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będą fajne, na razie zaczęłam od tego z drobinkami i trzyma się nieźle już trzeci czy czwarty dzień :) Ale myślałam, że będzie bardziej czarny, a on jest raczej taki stalowy :<

      Usuń
  4. Ostatni odcien lakieru jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Środkowa kredka jest cuudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy jesteś z Torunia czy poprostu miałaś jakieś zdjęcie stamtąd ;) Bo w Toruniu jest wysepka z kosmetykami Golden rose :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem z Torunia :) A gdzie jest ta wysepka?

      Usuń
    2. W galerii Copernicus na przeciwko kas Reala :)

      Usuń
    3. Kurcze, byłam świetnie przekonana, że tam jest stoisko Vipery :)

      Usuń