Wrześniowe włosy


Nadszedł czas na kolejne miesięczne sprawozdanie ze stanu włosów. W tym miesiącu nie wprowadziłam nic nowego w ich pielęgnacji, myślę, że są z tego powodu zadowolone :) Dziś byłam u fryzjera na podcięciu, lecz zdjęcie zostało wykonane przed wizytą. Zdjęcie po podcięciu pokażę przy najbliższej okazji - teraz siedzę z maską na włosach, zanim ją zmyję i zanim wyschną będzie już noc, a wiadomo, że to słaba pora na robienie zdjęć :)


Pierwsze zdjęcie zostało wykonane bez lampy, drugie z lampą. Wydaje mi się, że moje włosy odrobinę pojaśniały od rodyjskiego słońca, na szczęście nie odbiło się to na ich kondycji. Wiem, że to zabrzmi nieskromnie, ale mam wrażenie, że tak ładnie jeszcze nie wyglądały :)


Standardowo umyłam włosy szamponem Alterra dodającym objętości 'Papaja i bambus' na skalpie oraz odżywką Isana z olejkiem babassu na długości.
Po umyciu włosów nałożyłam na nie na pół godziny balsam Natura Siberica: dla wszystkich typów włosów. Objętość i Pielęgnacja. 

Jutro zaczynam zajęcia, w sumie mam niewiele godzin, więc mam nadzieję, że nie odbije się to na prowadzeniu bloga :) Trzymajcie za mnie kciuki!

Pozdrawiam wszystkich
Asia

21 komentarzy:

  1. Co ja bym dała za takie włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. :O Jejku jaka tafla pięknych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne włosy

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają przepięknie, więc trudno na siłę być skromnym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz śliczne włosy :) Bardzo podoba mi się taki kolor, jest piękny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki dziewczyny za piękne komentarze, jest mi niesamowicie miło! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu! na Twojego bloga trafiłam jakąś pokrętną drogą przez Wizaż i jako, że mieszkasz w Toruniu mam ogromną prośbę - możesz polecić tu na miejscu sprawdzonego fryzjera? Wyhodowałam jak na swoje możliwości długie włosy (do połowy pleców... :D),ale muszę je jednak skrócić, bo strasznie lecą... (w ogóle długa historia).
    Jeśli masz jakiś fajny namiar, to proszę daj mi znać w odp. komentarza albo na mail frida88@wp.pl
    Pozdrawiam, Gagarianka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz piękne włosy!!! Piękny błysk, kolor, a do tego takie zdrowe! Rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  9. !!! Zbieram szczękę z klawiatury- Twoje włosy wyglądają tak wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  10. 51 years old Senior Editor Fianna Pullin, hailing from Cottam enjoys watching movies like Private Parts and Soapmaking. Took a trip to Monastery of Batalha and Environs and drives a Ram. przejdz do tej strony

    OdpowiedzUsuń