Drożdżowa maska na porost włosów od Babuszki Agafii

Po około 2 miesiącach testowania nadszedł czas na wystawienie recenzji masce do włosów, o której zapewne już wszystkie słyszałyście. Mowa oczywiście o drożdżowej masce na porost włosów z Receptur Babuszki Agafii. Wiele z Was namawiało mnie na kupno tego produktu, ja podchodziłam do niego sceptycznie, bo absolutnie nie mam potrzeby przyspieszania porostu włosów. Zamówiłam go jednak skuszona obietnicami co do działania na włosach na długości. 



Z góry muszę zaznaczyć, że na skalp nie użyłam jej ani razu z bardzo prostej przyczyny - wiedziałam, że i tak czy siak nie będę tego robić regularnie, więc z góry odpuściłam sobie testowanie jej pod tym kątem, mimo, że takie jest jej ogólne przeznaczenie.

Swoje opakowanie zakupiłam ze sklepu Kalina - wtedy płaciłam za nie 17 zł w promocji, widzę, że w tej chwili jest dostępny po tej samej cenie. Opakowanie zawiera 300 ml produktu. Opis ze strony jest dość zdawkowy:

"Receptury Babuszki Agafii: 
drożdżowa maska do włosów 
stymuluje wzrost włosów

Piwne drożdże to naturalne źródło pełnowartościowego białka, witamin i mikroelementów, które wnikając w strukturę włosów, wzmacniają przemianę materii, przyśpieszając ich wzrost. 
Olej z kiełków pszenicy wykazuje działanie regenerujące, hamuje wypadanie włosów."

Skład: Aqua with infusions of: Yeast Extract, Betula Alba Juice; enriched by extracts: Inula Helenium Extract, Arctostaphylos Uva Ursi Extract, Silybum Marianum Extract, Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Guar Gum; cold pressed oils: Triticum Vulgare Germ Oil, Ribes Aureum Seed Oil, Pinus Sibirica Cone Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Ascorbic Acid, Panthenol, Glucosamine, Citric Acid, Parfum, Benzoic Acid,  Sorbic Acid.

Skład jest naprawdę piękny, obiecanego ekstraktu z drożdży jest dużo. Po kolei, jeśli chodzi o składniki naturalne mamy: ekstrakt z drożdży, sok brzozowy, ekstrakt z omanu wielkiego, ekstrakt z mącznicy lekarskiej, ekstrakt z ostropestu plamistego, olej z kiełków pszenicy, olej z nasion białej (złotej) porzeczki, olej z sosny syberyjskiej, olej z dzikiej róży. Wszystkie oleje tłoczone na zimno. 

Moja opinia:
Maska działa dobrze. I tyle. Fajnie wygładza włosy
, ale niestety nie jest to działanie tak fenomenalne, jak np. balsamu Natura Siberica Objętość i Pielęgnacja. Z chęcią zużyję do końca, bo działanie jest naprawdę bardzo dobre, ale spodziewałam się jednak czegoś więcej. Może za dużo od niej oczekiwałam.

+ wygładza
+ nawilża
+ pięknie pachnie (ogólnie nie lubię takich słodkich zapachów, ale ta maska pachnie jak budyń śmietankowy!)
+ super skład
+ wydajna
+ rzeczywiście działa już po 1-2 minutach

+/- lejąca konsystencja

- nie ma efektu wow

Efekt po użyciu maski na długości na ok. 5 minut

Miałyście ją? Lubicie?

Pozdrawiam wszystkich
Asia

39 komentarzy:

  1. U mnie ta maska świetnie działa na skalp. Odrost jest niesamowicie miękki, a włosy wolniej się przetłuszczają.
    Uwielbiam jej zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w takim razie odważę się użyć ją na skalp. Zapach jest rzeczywiście świetny :)

      Usuń
  2. Też kupię ją wyłącznie w celu używania na długość... Mam wrażliwą skórę głowy i niestety prawie nic poza umyciem szamponem nie mogę jej zrobić, ale nawilżenie i wygładzenie długości włosów mnie przekonuje :) Twoja recenzja jeszcze bardziej utwierdziła mnie w postanowieniu kupna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie będę czekać na Twoją recenzję :)

      Usuń
  3. Używam tylko na skalp, niestety na długośc u mnie jakoś specjalnie nic nie robi;)
    choć zauważyłam, że przyspiesza mi wtedy przetłuszczanie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też właśnie planuję jej zakup po tym jak przeczytałam wiele opinii blogerek ją polecających :)
    Ale, ale...
    Jakie Ty masz włosy! Kobieto! Zazdrość mnie bierze. Taka długość, taka gładkość... Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie bardzo ładnie łagodziła skalp, więc ja za to nie używałam jej na długość ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie nic nie zrobiła, tylko powodowała dodatkowy puch na głowie. Widziałam już wiele opinii o tej masce - u niektórych dziewczyn robi efekt wow, a u niektórych nic nie robi.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam te maske i na skalp i na długośc, faktycznie przyszpiesza porost

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam i bardzo ją lubię jako b/s na such włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ją również lubię.Masz cuuuudne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ Ty masz bajeczne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio gdy robiłam zakupy z Kaliny to zastanawiałam sie nad tą maską, ale w końcu zrezygnowałam... również potrzebuje maski na długość włosów a nie skalp, muszę nad nią jeszcze pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A probowalas balsam, o ktorym pisalam w poscie? To moj absolutny faworyt :)

      Usuń
  12. To jedna z moich ulubionych maseczek na włosy i skórę głowy:)
    U mnie fajnie łagodzi podrażnienia, nieobciążając przy tym czupryny, a na długości świetnie wygładza włosy i zmiękcza końce.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale piękne masz włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jej jeszcze :) piękne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. czytalam juz o rosyjskich kosmetykach, ale osobiscie nie mialam;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz piękne włosy:) Ciekawa ta maska:)
    zapraszam na rozdanie:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/05/rozdanie-chcesz-to-baw-sie-i-bierz.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne włosy, ciekawa maska. Muszę ją kiedyś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takiej naturalnej maski nie stosowałem jeszcze. Natomiast kupiłem sobie jeden preparat Sigmaskin. Szybko zauważyłem, ze moich włosów przybywa i są one zdrowsze.

    OdpowiedzUsuń
  19. słyszałam, że maski z drożdżami są bardzo dobre na porost włosów, może ta nie ma ich za dużo w składzie, albo ma coś innego, nie zbyt dobrego.. Czy któraś wie coś o procerin.pl to na porost włosów dla facetów. Szukam czegoś dla taty i nie mogę się zdecydować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie testowałam jej pod kątem porostu włosów. W składzie ekstraktu z drożdży jest bardzo dużo - są na drugim miejscu w kolejności.

      Usuń
  20. Twoje włosy same w sobie są WOW :O

    OdpowiedzUsuń