Spóźnione czerwcowe włosy - o wspaniałym duecie włosowym

Z małym opóźnieniem, ale dodaję aktualizację włosową, przedwczoraj miałam przedostatni egzamin, więc w ramach małego odpoczynku zajęłam się odrobinę blogiem. Jeszcze tylko do piątku, a potem posty zaczną się pojawiać regularnie, obiecuję! Dziś oprócz zdjęć włosów chciałam opowiedzieć Wam o fantastycznym połączeniu kosmetyków, dzięki któremu moje włosy są po prostu fantastyczne. Zapraszam do czytania.


Ostatnio zaczęłam używać innego rodzaju szamponu Alterry - tym razem w wersji z oliwką i kwiatem Lotosu, jednak to nie on jest jednym z członków tego wspaniałego duetu. W sumie nie jestem jeszcze w stanie nic szczególnego powiedzieć na jego temat.

Członkami tego wspaniałego duetu jest masło do ciała Isany z masłem Shea i kakao oraz drożdżowa maska Babuszki Agafii (klik - recenzja).

Jak to działa? Najpierw na całą noc nakładam na włosy trochę masła do ciała. Nie za dużo, nie pokrywam masłem dokładnie wszystkich włosów, bo to bez sensu, przeczesuję je po prostu kilka razy palcami umaczanymi w maśle. Związuję włosy w warkocz i idę spać. Rano myję włosy - ostatnio przy użyciu Alterry z oliwką i kwiatem Lotosu i na co najmniej pół godziny nakładam na nie maseczkę Babuszki Agafii. Potem spłukuję, na długości zimną wodą i pozwalam im naturalnie wyschnąć.
Gdy wyschną, na końcówki nakładam serum Biovaxu z witaminami A i E. Ostatnio także zaczęłam przeczesywać umaczanymi w nim palcami włosy na długości - dzięki temu mniej się plączą w ciągu dnia.

Jest to naprawdę idealny zestaw i co najmniej raz w tygodniu robię taki "zabieg", a włosy są wdzięczne :) Trzeba jednak uważać, bo taki zabieg może obciążyć włosy.


Przez tę sesję nie miałam nawet czasu iść podciąć grzywkę. W tym tygodniu również za to się zabiorę. Myślę o małej innowacji w jej wyglądzie, zobaczymy, czy się odważę :D Jeśli tak, to na pewno pokażę Wam efekty.

Jak sprawowały się Wasze włosy w czerwcu? Jakieś nowe odkrycia?

Pozdrawiam wszystkich
Asia

35 komentarzy:

  1. Piękne, oj piękne ;) i jakie wygładzone!

    OdpowiedzUsuń
  2. przeeeepiękne, Jezu nie mogę się napatrzeć *.* długość, kolor, blask, nawilżenie.. ahh! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne! Zazdroszczę takiej gładkiej tafli <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież Twoja tafla jest wspaniała! Zawsze podziwiam :)

      Usuń
  4. Oj jakie śliczne włoski <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ajjjj piękne masz włosy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahh aż mnie naszła chęć na to masło do ciała :P Ale poczekam na wydenkowanie jakiś produktów, bo nie mam już gdzie trzymać. Masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, przechowywanie kosmetyków to chyba problem nas wszystkich. Ja muszę chyba "przeprowadzić" moje lakiery do jakiegoś ładnego pudełka :) Masło kup koniecznie, jest bardzo tanie, ogromne no i świetne zarówno do włosów jak i do ich oryginalnego zastosowania :)

      Usuń
  7. O matko, jakie gładkie, długie, proste, GŁADKIE, GŁADKIE... ta długość, to dociążenia.. Eh, marzenie!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję za tyle komplementów :)

      Usuń
  8. O takich włosach marzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawilżenie widoczne z daleka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. :O! Posiadanie takich włosów powinno być karalne :D są piękne!
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie napiszę,co powiedziałam na głos widząc Twoje Włosy.One są mega piękne,długie,zdrowe,zadbane!!!!!WOW!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy mogłabyś zdradzić do jakiego fryzjera chodzisz, bom też z Torunia i wciąż szukam ideału fryzjerskiego:)Gosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, chodzę do salonu przy Sukienniczej do pani Ewy, polecam, pani Ewa pamięta klientów i jest bardzo dokładna :)

      Usuń
  13. Mam to masło, ale nigdy nie stosowałam go do włosów, pora to zmienić ;)a ja muszę zafundować moim włosom jakieś full wypas dopieszczenie, mam wrażenie, że wczoraj na metalowym koncercie (up the Irons! :D ) tłum mnie oskalpował i straciłam połowę włosów :(
    pzdr. Gagarianka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już masz je w domu, to musisz je koniecznie wypróbować :) Moi znajomi też byli na tym koncercie :D Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Na pewno nie będę oryginalna jak napiszę, że masz przepiękne włosy ;) Aż ma się ochotę ich dotknąć ;)

    OdpowiedzUsuń