Aleja Gwiazd w Douglasie

Jakiś czas temu zostałam zaproszona do uczestnictwa w Alei Gwiazd organizowanej przez perfumerie Douglas. Event miał miejsce przez cały weekend, ja uczestniczyłam w nim wczoraj (niedziela), zostałam zapisana na stylizację fryzury i na makijaż.

 Najpierw zostałam uczesana. Jako że nie chciałam fryzury, która wymagałaby użycia wielu produktów do stylizacji, pani fryzjerka zaproponowała dobierany warkocz. Pomysł był super, gorzej niestety z wykonaniem. Mimo że z początku wyglądało super, po niedługim czasie (może z 10 minut?) wszystko oklapło : < Od pani fryzjerki otrzymałam voucher z 30% zniżką na usługi fryzjerskie w jej salonie.



 Następnie przyszła kolej na makijaż kosmetykami marki Nouba, był to w sumie pierwszy raz kiedy miałam okazje zapoznać się z tymi kosmetykami, wcześniej miałam styczność tylko z jednym z ich podkładów. Pani makijażystka nie pytała mnie o nic, od razu zaczęła mnie malować. Użyła na mnie bardzo ciężkiego podkładu, dodatkowo nakładając go dość obficie, po przyjściu do domu od razu go zmyłam, bo niestety czułam jak moja skóra "dusi się" pod nim. Jeśli chodzi o makijaż oczu, zostałam pomalowana w kolorystyce turkusu i szarości. Gdy pierwszy raz pani pokazała mi makijaż w fazie, gdy dopiero skończyła malowanie górnej powieki, powiem szczerze, że przeraziłam się efektu truposza ;). Potem, gdy doszła do tego dolna powieka pomalowana ostro turkusową kredką, wyglądało to znacznie lepiej. Mimo to wydaje mi się, że makijaż trochę potęgował wrażenie zmęczenia. Bardzo podobał mi się jednak sposób w jaki pani podkreśliła policzki, był to mocno opalizujący brzoskwiniowo-brązowawy bronzer.


Podsumowując, było to na pewno bardzo ciekawe doświadczenie, jest to w sumie nie pierwszy raz, gdy uczestniczę w tego typu eventach. Zawsze miło dla odmiany zostać pomalowanym przez kogoś innego, a że sama niestety nie umiem się czesać w fryzury bardziej wyszukane niż koński ogon, to tym bardziej fajnie jest być przez kogoś uczesanym.

Edit: zapomniałam zrobić zdjęcia makijażu z bliska : < przepraszam i obiecuję poprawę! ;)
Pozdrawiam wszystkich
Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz