Makijaż: #1

Dziś chciałabym zaprezentować makijaż - nie jest on specjalnie odkrywczy, jednak często w ten sposób maluję się na co dzień.


 Zacznę może od listy kosmetyków, których użyłam:
- podkład Bourjois Healthy Mix odcień 53
- puder bambusowy Biochemia Urody
- korektor Clinique All about eyes odcień 01
- bronzer Bourjois Delice de Poudre odcień 52
- róż Bourjois nr 15 Rose Eclat
- cienie: My Secret nr 501, Inglot 110 i 452
- biała kredka Avon 
- kredka do brwi Essence nr 02
- tusz do rzęs Maybelline Collosal Volum' Express
+ na zdjęciu zapomniałam uwzględnić eyeliner Wibo oraz szminkę Kobo nr 111 Coral Chic
 Makijaż zaczęłam od nałożenia na całą powiekę matowego białego cienia. Następnie delikatnie w załamaniu powieki roztarłam cień w kolorze mlecznej czekolady. Potem zabrałam się za malowanie kreski. Nie przepadam za grubymi kreskami eyelinerem na dzień, nie lubię przerysowanego efektu jaki często dają, więc grube kreski zostawiam na wyjścia :) Użyłam do tego czarnego eyelinera w pędzelku. Na koniec w wewnętrznym kąciku i na wewnętrzną część łuku brwiowego nałożyłam połyskujący jasnozłoty cień. Odrobinę tego samego cienia nałożyłam także na środek powieki, aby optycznie odrobinę otworzyć oko. Na linię wody nałożyłam białą kredkę, wytuszowałam rzęsy i podkreśliłam brwi.

 Policzki odrobinę wykonturowałam przy użyciu bronzera, a na kości policzkowe nałożyłam różowawo-morelowy róż. Na usta nałożyłam niewielką ilość szminki w odcieniu różowego koralu, którą roztarłam palcem, uzyskując tym samym mniejszą intensywność koloru.
Jest to bardzo prosty makijaż, który nie wymaga dużego nakładu pracy, czasu ani kosmetyków, wydaje mi się, że jest idealny do pracy, szkoły, czy ogólnie na co dzień.

Pozdrawiam
Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz