Makijaż: #2

Dziś chciałabym zaprezentować Wam kolejny dzienny makijaż, tym razem w perłowym wykończeniu. Z góry przepraszam za to, że zdjęcia nie są najlepszej jakości, niestety mój aparat nie jest w stanie uchwycić odpowiednio kolorów. 


Zacznę od listy kosmetyków jakich użyłam:
- podkład Bourjois Healthy Mix odcień 53
- puder bambusowy BU
- korektor Clinique All about eyes odcień 01
- róż Inglot nr 84
- baza pod cienie KOBO
- kredka do oczu Essence Long-lasting nr 02 Hot chocolate
- kredka do brwi Essence Eyebrow designer nr 02
- kredka do oczu Avon
- tusz do rzęs Maybelline Collosal Volum' Express
- cienie Inglot: nr 120, 399, 423, 27
- szminka Rimmel Lasting Finish nr 070 Airy Fairy 

Po nałożeniu bazy pod cienie, na całą powiekę ruchomą nałożyłam biały perłowy cień. Następnie wzdłuż górnej linii rzęs wykonałam kreskę ciemnobrązową kredką, którą następnie roztarłam przy pomocy perłowego cienia w kolorze kakaowego brązu. Następnie na środek powieki nałożyłam jasnoróżowy perłowy cień, który roztarłam z nałożoną wcześniej bielą. W załamaniu powieki, delikatnie w zewnętrznym kąciku i na dolnej powiece użyłam tego samego brązu, którym wcześniej roztarłam kreskę. Na linię wodną nałożyłam białą kredkę, wytuszowałam rzęsy oraz podkreśliłam brwi. Na koniec rozświetliłam wewnętrzny kącik oraz łuk brwiowy jasnobrzoskwiniowym cieniem. 




Na policzki nałożyłam koralowy róż, a na usta szminkę w odcieniu jasnego brudnego różu. Niestety, wykonane przeze mnie zdjęcia nie uchwyciły dobrze kolorów.

Pozdrawiam
Asia

2 komentarze:

  1. g-kosmetyki.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. 35 year-old Budget/Accounting Analyst I Ira Hurn, hailing from Saint-Paul enjoys watching movies like Colonel Redl (Oberst Redl) and Beekeeping. Took a trip to Brussels and drives a McLaren F1. blog tutaj

    OdpowiedzUsuń