Energetyzująca playlista na dobry początek dnia

Cześć kochani!

Zapewne większość z Was wie o tym, jak muzyka potrafi na nas wpływać. Myślę jednak, że sporo z Was nie wie w jakim stopniu! Ostatnio przeczytałam rewelacyjny artykuł na blogu Barking on the wrong tree, w którym znalazłam 9 sposobów, w jakie muzyka polepsza nasze życie. Muzyka klasyczna może obniżyć ciśnienie krwi, może uśmierzyć ból, może polepszyć Twoje wyniki na siłowni. Serdecznie polecam Wam ten artykuł, jak i cały blog, z którego można dowiedzieć się wiele niesamowitych rzeczy na temat rozwoju osobistego, motywacji, tego, jak być szczęśliwym. 

Dziś chciałabym przedstawić Wam moją autorską playlistę, która pobudzi do życia każdą, nawet najbardziej zaspaną osobę. Gwarantuję - kilka kawałków i będziecie pełni energii. Z góry uprzedzam, że muzyka na tej playliście nie jest konkretnie muzyką, której słucham na co dzień - jest to przede wszystkim muzyka "samochodowa" (czyli taka, której słucham w radiu, gdy prowadzę). Wolałabym nie być znana jako "ta blogerka, która słucha One Direction" :D Na co dzień słucham przede wszystkim indie :)

Tak więc - zapraszam Was do słuchania i do przetestowania w praktyce. Taka playlista przyda się do odtworzenia w domu, gdy przygotowujesz się do wyjścia, ale także na iPodzie i w samochodzie, gdy jesteś już w drodze. Gdy jesteście w domu polecam też obejrzenie sobie gdzieś w tle teledysków - oglądanie tańczących ludzi naprawdę sprawia, że też chcesz tańczyć!

Uwaga! Ta playlista niekoniecznie musi pobudzać każdego, na fana dubstepu raczej nie zadziała. Raczej zadziała na każdego, kto lubi tańczyć i lubi taneczną muzykę.

Playlista trwa ok. 1,5 h, a więc myślę, że dość standardowy czas przygotowań do wyjścia z domu :)


Jaka muzyka Was pobudza? Jakieś konkretne piosenki?


Zobacz facehairbodycare na Facebooku i na Instagramie

Pozdrawiam wszystkich
Asia

7 komentarzy:

  1. W twojej playliście znalazło się sporo kawałków które rónież lubie słuchać ,szczególnie rano o 6 kiedy wychodzę biegać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety żadna z piosenek nie przypadła mi do gusty :| No cóż trudno.. Zapraszam na mojego bloga,który powstał kilka dni temu i jest w fazie rozwoju :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak będę miała więcej czasu to z chęcią przesłucham ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, że zawsze w ponure poranki jak jeszcze chodziłam do liceum to sobie puszczałam Muse - Uprising, dawała mi niesamowitego kopa! I w sumie czasem jadąc na uczelnie też sobie ją puszczam, na rozbudzenie :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo praktycznie wszystkie piosenki stąd lubię słuchać oprócz LMFAO i One Direction Kiss You :)

    OdpowiedzUsuń