O moich ukochanych serialach

Cześć kochani!

Jak zapewne sporo z Was, ja również jestem serialomaniaczką. Mam całkiem sporo swoich ulubionych, które bardzo lubię oglądać i za nic w świecie nie opuszczę nowego odcinka. Nie wiem jak Wy, ale ja raczej nie porzucam oglądanych seriali, raczej, gdy już zaczęłam jakiś oglądać i mi się spodobał, to oglądam go już do końca. Postanowiłam podzielić się z Wami moimi ulubieńcami, myślę, że sporo z nich już znacie, ale możliwe, że znajdziecie wśród nich coś nowego dla siebie. Niektóre z nich już się zakończyły, co nie zmienia faktu, że czasem oglądam wszystkie odcinki od początku. Kolejność jest przypadkowa i z góry uprzedzam - seriali jest mnóstwo :D

The Big Bang Theory

Akcja serialu dzieje się w Pasadenie w Kalifornii i opowiada o piątce przyjaciół - czterech naukowcach-geekach (Leonard, Sheldon, Rajesh i Howard) oraz sąsiadce-kelnerce dwójki z nich, Penny. Serial ma rewelacyjny humor, czasem można się z niego dowiedzieć co nieco o fizyce, postaci są bardzo barwne i ciekawe, każda wprowadza do serialu coś świetnego. Naprawdę polecam, fantastyczne do pośmiania się. 

How I met your mother

W tym serialu akcja toczy się w Nowym Jorku i opowiada o piątce przyjaciół. Każdy odcinek przybiera formę opowieści, którą główny bohater Ted opowiada swoim dzieciom. Tak naprawdę już od 9 lat opowiada im historię tego, jak poznał ich matkę i dopiero niedawno do tego doszliśmy w serialu, gdyż opowiada im tak naprawdę o swoim życiu z czasów, gdy był jeszcze kawalerem. Sezon, który trwa obecnie jest ostatnim, nie jest najlepszy, ale ogólnie serial jest naprawdę wart uwagi.

Przyjaciele

Serial zaczął być wyświetlany rok po moim urodzeniu i miał aż 10 sezonów - w tym roku mija dekada od ostatniego odcinka. Opowiada ogólnie rzecz biorąc o życiu paczki przyjaciół z Nowego Jorku. Również jest to serial komediowy, niesamowicie śmieszny, ale i uroczy. Oglądając ten serial gwarantuję Wam, że pokochacie każdego z bohaterów - nie znam chyba nikogo, kto by nie lubił Przyjaciół.

Seks w wielkim mieście

Serial przede wszystkim dla Pań - główną bohaterką jest Carrie, autorka kolumny Sex and the city w jednej z nowojorskich gazet. Carrie ma trzy przyjaciółki - wszystkie są singielkami po trzydziestce. Uwielbiam ten serial za wspaniały obraz wyzwolonych, szczęśliwych kobiet, które szukają jednak swojej drugiej połówki, za rewelacyjnie ukazaną kobiecą przyjaźń, za fantastyczny humor, fajne ciuchy (uwielbiam to jak rewelacyjnie ukazana jest moda z końcówki lat 90. i początku lat 00.). Polecam!

Dexter 

Serial kompletnie odmienny od trzech poprzednich - opowiada o seryjnym mordercy, Dexterze, który za dnia pracuje jako analityk śladów krwi w Miami Metro Police Department, zaś w nocy morduje. Działa według ściśle ustalonego kodeksu, jego ofiarami są więc tylko przestępcy, których nie mogła złapać policja albo tych, na których nie mieli wystarczających dowodów. Serial jest naprawdę niesamowity, bo poza tym, że główny bohater jest mordercą (choć morduje tylko tych "złych"), to jest fajnym facetem, jego życie jest bardzo ciekawe. Każdy sezon koncentruje się wokół dużej sprawy, którą prowadzi policja, a w tym czasie Dexter prowadzi swoje własne "śledztwo".

Chirurdzy

Główną bohaterką serialu jest doktor Meredith Grey, którą poznajemy w pierwszym dniu jej stażu w szpitalu w Seattle. Akcja toczy się więc wokół Meredith i innych lekarzy, nawiązują się między nimi przyjaźnie, romanse, a nawet prawdziwe miłości. Bardzo fajny serial, chociaż momentami absurdalny i nierzeczywisty (jak na serial obyczajowy). Obecnie leci sezon 10., a ma być jeszcze 11. i 12.! Nie wiem jak to będzie, bo tak jak większość seriali, ten też psuje się z sezonu na sezon... Zobaczymy ;)

Downton Abbey

Moje niedawne odkrycie, serial jest po prostu rewelacyjny. Akcja dzieje się na początku XX wieku - pierwszy odcinek ma miejsce dzień po tragedii Titanica, a więc w 1912 roku, potem w czasie I wojny światowej i po niej. Opowiada o życiu mieszkańców zamku Downton Abbey, a więc o lordzie Grantham, jego żonie, ich trójce dorosłych córek, jego matce, a także o ich pokojowych, lokajach, kucharkach itp. Serial jest fenomenalny, w niesamowity sposób ukazuje życie w tamtych czasach, jest bardzo dopracowany - wszystko wygląda naprawdę realistycznie. Jesienią zacznie się piąty sezon serialu.

Lie to me

Świetny serial, który przestał być emitowany o wiele za szybko. Opowiada o ekspercie w wykrywaniu kłamstw, Calu Lightmanie, który prowadzi swoją firmę, specjalizującą się właśnie w rozwiązywaniu różnych ciekawych przypadków dzięki znajomości mowy ciała i interpretowania mikroekspresji. W rolę Cala Lightmana wcielił się rewelacyjny Tim Roth (fani Quentina Tarantino dobrze go znają m.in. z Pulp Fiction, Reservoir Dogs, Four Rooms). Naprawdę polecam, serial jest bardzo ciekawy, a przy tym można się z niego sporo nauczyć.

Suits 

Głównym bohaterem serialu jest Mike Ross - niesamowicie inteligentny chłopak z pamięcią fotograficzną, który nigdy nie ukończył studiów prawniczych, a jednak zostaje zatrudniony przez Harvey'a Spectera na stanowisko jego współpracownika. Pracują w wielkiej i prestiżowej kancelarii Pearson Hardman w Nowym Jorku. Ponieważ kancelaria ta zatrudnia tylko absolwentów Harvardu, muszą udawać, że nie tylko ukończył prawo, ale też, że na Harvardzie. Serial jest niesamowity ze względu na charyzmę bohaterów, na ciekawe przypadki jakimi się zajmują. Serial jest też rewelacyjny z innej przyczyny - wszyscy chodzą świetnie ubrani, bohaterki mają piękne włosy, są bardzo eleganckie. No i Mike i Harvey są naprawdę bardzo przystojni :D Uwaga: wczoraj był pierwszy odcinek po długiej przerwie!

Castle

Jest to serial kryminalny. Głównym bohaterem jest Richard Castle, pisarz, który został poproszony przez nowojorską policję o pomoc w schwytaniu mordercy naśladującego zabójstwa przedstawione w jego książkach. Dzięki swojej znajomości z burmistrzem na stałe zostaje konsultantem przy śledztwach i pracuje razem z detektywami - jedna z nich, Kate Beckett, zostaje jego inspiracją do napisania nowych książek. Cała grupa zaprzyjaźnia się, prowadzą bardzo ciekawe śledztwa, a w tle toczą się różne wątki dotyczące życia bohaterów. Warto obejrzeć m.in. ze względu na postać Castle'a, który jest jak chłopiec zamknięty w ciele dorosłego mężczyzny i jest przy tym bardzo zabawny i uroczy.

2 Broke Girls

Kolejny serial komediowy, który opowiada o dwóch dziewczynach pracujących w restauracji w Brooklynie jako kelnerki - jedna z nich to Max, z niesamowitym czarnym humorem, pochodząca z biednej rodziny, a druga to Caroline, "księżniczka", która była wcześniej milionerką, a straciła wszystko, gdy jej ojciec trafił do więzienia za defraudację. Postanawiają założyć swój sklep z babeczkami, a żeby to osiągnąć, muszą zebrać 250 000 dolarów. Serial opowiada więc o ich życiu w bardzo skromnych warunkach, w prześmieszny sposób pokazuje, jak Caroline dostosowuje się do nowego życia jako spłukana dziewczyna. Polecam choćby ze względu na rewelacyjny humor Max.

The Walking Dead

Serial opowiada o grupie ludzi, którzy próbują przeżyć w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez zombie. Na czele grupy stoi Rick, który w "poprzednim życiu" był szeryfem. Wiem, że ten serial sporo różni się od wszystkich innych w zestawieniu, ale jest niesamowity z kilku przyczyn: pokazuje z jakimi problemami zmagają się ludzie, gdy nie ma już niczego, do czego byli przyzwyczajeni, gdy każdego dnia muszą walczyć o przetrwanie, gdy wielu ich bliskich przemieniło się w zombie, gdy często zagrożenie stanowią nie tylko zombie, ale też ludzie. Poza tym charakteryzacja zombie jest wręcz niesamowita! 

Awkward.

Serial produkcji MTV, który opowiada o życiu licealistki, Jenny Hamilton, przeciętnej dziewczyny, o której wszyscy myślą, że próbowała popełnić samobójstwo. Chciałaby bardzo zostać zauważona w szkole, mieć chłopaka. Wszystkie przemyślenia opisuje na swoim blogu. Lubię ten serial za rewelacyjne teksty, które padają w tym serialu, za fajne postaci (m.in. za rodziców Jenny, którzy byli bardzo młodzi, gdy się urodziła i różnią się trochę od typowych rodziców), za dobrą muzykę, która leci w tle i za to, że trochę przypomina mi czasy, gdy sama miałam 15 lat. 

źródła zdjęć: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13
Znacie te seriale? Jakie są Wasze ulubione?

Zobacz facehairbodycare na Facebooku i na Instagramie

Pozdrawiam wszystkich
Asia

44 komentarze:

  1. Też uwielbiam Sex w wielkim mieście! I chyba zaciekawiłaś mnie Dexterem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam How I Met Your Mother, i Awkward. A Dekstera nie oglądałam już od dawna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co wymieniłaś uwielbiam Seks w Wielkim Mieście, How I met your mother i Awkward. Ja polecam Ci jeszcze Pretty Little Liars - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, jesteś już którąś osobą, która poleca mi ten serial :) Chyba się skuszę, gdy będę miała trochę czasu :)

      Usuń
  4. Zamierzam zabrać się na oglądanie Suits, ciekawe czy mnie wciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabieram się za oglądanie The Walking Dead i zebrać się nie mogę ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę kilka bardzo znajomych seriali! :)
    How I met your mother jest cudowne i uwielbiam i oglądałam chyba ze trzy razy wszystkie sezony, początek był najlepszy.
    Dextera bardzo lubię, Seks w wielkim mieście też, przynajmniej do pewnego momentu jak zaczęłam się nudzić i spoglądać kątem oka raczej. Niektóre ubrania z tego serialu po prostu mnie zadziwiały.
    2 broke girls też cudowne, fajny humor, tylko odcinki za krótkie :p
    No i Awkward oglądam, ale nie zalicza się do mojej czołówki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też oglądałam wszystkie sezony HIMYM kilka razy :D
      Co do Seksu, ubrania rzeczywiście szokują, ale dla mnie są niesamowite :D Uwielbiam kicz tych lat, mimo że nie ma on nic wspólnego z moim stylem ;)

      Usuń
  7. o większości serialach słyszałam, niektóre oglądam, np. Castle, Friend czy How I met your mother :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Awkward. jest genialny/a? ;P ! uwielbiam ten serial, szkoda ze narazie tylko 3 sezony, chociaż kiedy zaczęto go emitować na MTV z lektorem ja już dawno skończyłam oglądać z napisami :D bardzo wciąga, a Jenna jest świetna chociaż w pewnym momencie "wkurzyłam się na nią" ( :D ) za to co zrobiła Mattiemu ;)) ale szczerze polecam :) ja właśnie jestem na etapie 3 sezonu "Gotowych na Wszystko" ale bardzo zaciekawił mnie "2 Broke Girls" na który myślę tez się skusze :) Pozdrawiam ;) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeny, ja też się strasznie wkurzyłam na Jennę za to co zrobiła Mattiemu! Po prostu byłam zła! :D
      Gotowe na wszystko oglądałam kiedyś dawno dawno temu i całkiem mi się podobało :)
      Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  9. Sex in the city kocham ponad życie :) oglądałam cały już chyba ze 3 razy i nigdy nie mam dość :) Walking dead jest niesamowity, zgadzam się z Tobą, mój chłopak namawiał mnie do oglądnięcia dosyć długo, ale kiedy w końcu włączyłam pierwszy odcinek to wsiąknęłam na dłużej i teraz z niecierpliwością czekam na każdą premierę. Dorzuciłabym do tego zestawienia jeszcze Supernatural- każdy chyba słyszał, a jeśli nie, to jeżeli jesteście fankami zjawisk nadprzyrodzonych i dość przystojnych panów to polecam :D oraz Chicago Fire i Chicago P.D. - serial o strażakach, a drugi o wydziale kryminalnym w Chicago- są naprawdę fenomenalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było dokładnie tak samo, też mnie namówił chłopak :)
      O Supernatural słyszałam, ale nigdy nie widziałam żadnego odcinka, chyba sobie zerknę (kto by pogardził przystojnymi panami :D)
      O tych dwóch ostatnich nie słyszałam w ogóle, muszę zobaczyć, bo lubię taką tematykę :)

      Usuń
  10. Pretty Little Liars lubię ; 3

    OdpowiedzUsuń
  11. Inna, Jak poznałem Waszą matkę i Chirurdzy - uwielbiam te seriale! Inne to : Kości, Gotowe na wszystko i wiele wiele innych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kości kiedyś oglądałam jakiś odcinek, ale mnie nie porwał :<

      Usuń
  12. Seks w wielkim mieście <3 Klasyk! Z całej reszty znam jeszcze Inną (to się w ogóle odmienia?) Lubie podejście do świata głównej aktorki oraz jej bloga :)
    A polecam Ci Californication! Uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że o czymś zapomnę - oczywiście zapomniałam o Californication :D Uwielbiam Hanka i Runkle'a! :D

      Usuń
  13. Kilka serialów nam się zgadza :D HIMYM, Big Bang Theory i TWD :) polecam Ci jeszcze Blacklist

    OdpowiedzUsuń
  14. O, ja uwielbiam Chirurgów! Ale też bardzo lubię Seks w wielkim mieście i Przyjaciół. Ostatnio też przypadł mi do gustu Sherlock Holmes :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obejrzałam wszystkie odcinki Downton Abbey i mi się podobało ;) Castle oglądam namiętnie i jeszcze mnie nie znudził przez 6 sezonów. Lie to me musze obejrzeć do końca, bo utknęłam pod koniec 1 serii. jak dla mnie rewelacyjne jest Sleepy Hollow. Pretty Little Liars mnie zaskoczyło - niby serial dla nastolatek, a od 3 serii trup ściele się gęsto. Kiedyś uwielbiałam Plotkarę. Teraz uwielbiam Elementary o Sherlocku. Akurat ten Sherlok jest *.* aczkolwiek Sherlock, który nadawany jest teraz na tvp 2 w niedziele też jest świetnie zrobionym serialem. Hmmm no tak chyba za dużo oglądam, bo jeszcze bym z 15 opisała ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie słyszałam o Sleepy Hollow :) Plotkarę też bardzo lubiłam, ale zakończenie było tak idiotyczne, że cały czas czuję niesmak...
      Sherolocka i Pretty Little Liars obejrzę :)

      Usuń
  16. Ja lubię bardzo jeszcze Grę o Tron :) kilku nie znam, a za Big bang theory nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzałam kiedyś jakiś odcinek z chłopakiem, ale jakoś do mnie nie przemówił. Może jeszcze kiedyś spróbuję :)
      Oj, a czemu nie lubisz BBT? Pewnie przez Sheldona? (ja go akurat uwielbiam, ale słyszałam, że wiele osób bardzo denerwuje)

      Usuń
  17. hehhe polecę ci Białe kołnierzyki, super serial :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Dwa pierwsze to moje ulubione! <3
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  19. Oglądałam tylko sex w wielkim mieście i dextera- każdy odcinek, każdego sezonu :) Moje ulubione! Też jestem serialomaniaczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Polecam jeszcze white colar oraz hanibal.. szkoda ze lie to me się jus skonczyło :8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hanibal jest bardzo ciekawy, ale też bardzo przerażający... Też żałuję, że Lie to me się skończyło :<

      Usuń
  21. Kocham Przyjaciół.. Oglądam cały czas , znam na pamięć ale ciagle się śmieję jakbym widziała po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń