Prośba o poradę

Jako że jestem ostatnio trochę przeziębiona i mam bardzo podrażnioną skórę, jestem zmuszona, żeby trochę opóźnić wystawienie recenzji kolejnemu produktowi z cyklu testów peelingów.

Stąd moje pytanie - macie może jakiś sprawdzony sposób, aby uporać się z suchą i popękaną skórą ust i nosa? Od ciągłego wycierania nosa, do tego stopnia podrażniłam sobie skórę ust, że powstała na nich taka obwódka jak przy oblizywaniu ust na zimnie.

Na razie smaruję je masłem shea, jest poprawa, ale o dziwo niewielka.

Pozdrawiam
Asia

4 komentarze:

  1. U mnie niezawodnie sprawdza się niebieski krem nivea i maść z witaminą A :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, przypomniałaś mi że miałam kupić maść z witaminą A, dzięki :) będzie można go dobrze wypróbować

      Usuń
  2. Pomadka Neutrogeny, na nos i usta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za poradę, następnym razem wypróbuję bo na szczęście się wyleczyłam! :D

      Usuń