Styczniowe włosy

W małej przerwie w uczeniu się wstawiam na szybko post ze zdjęciami moich włosów - tak prezentują się niecałym roku uświadomionej pielęgnacji. Zapraszam do oglądania.



Włosy na zdjęciu zostały umyte standardowo przy użyciu szamponu Alterry Papaja i Bambus. Potem na jakieś 8-10 minut nałożyłam na nie odżywkę Artego Aquaplus. Końcówki zabezpieczyłam przy użyciu serum Biovax A+E. Wyschły naturalnie.


Końcówki są już odrobinę zmęczone i nierówne, po sesji pójdę je podciąć. W dodatku są troszkę wywinięte, bo dosłownie chwilę przed zrobieniem zdjęcia nałożyłam na nie serum. Wybaczcie za ciemne zdjęcie, ale niestety światło do robienia zdjęć jest nadal słabe :<

Przepraszam, że tak krótko, jednak zarządzanie czeka!

Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Asia

29 komentarzy:

  1. Piękne, zadbane włosy, w cudnym, naturalnym kolorze. Do tego długie i proste. Czyli to, co kocham najbardziej. Zazdroszczę i gratuluję rezultatów pielęgnacji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczne włosy! Ja jeszcze nie znalazłam dla siebie optymalnego sposobu pielęgnacji :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na zarządzaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. moich zachwytów ciąg dalszy:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gładka tafla, eh zazdroszczę:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzę o takich. Są dla mnie prawdziwą motywacją ;) Zazdroszczę tylko, że nie mam ich tak dużo jak Ty ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Uciekaj z tymi pięknymi włosami! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie długie i nadal piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. włosy - szał ;) zachęciła mnie ich fotka z włosowego przeglądu blogerek u siempre, mimo że sezon na włosomaniaczki trwa w najlepsze, rzadko widzę tak spektakularne efekty. zazdroszczę blasku, ja staję na głowie, żeby taki uzyskać - choć dzisiaj, po pierwszym użyciu maski drożdżowej (rosyjskiej, z przepisu Babcii Agafii) muszę stwierdzić, że jestem całkiem zadowolona i przyłączam się do zachwytów w blogosferze, zapowiada się fenomenalne działanie - jeśli jeszcze nie próbowałaś, polecam :)
    istnieje możliwość obserwowania bloga inaczej niż przez maila? po przeglądnięciu paru postów chyba dołączę go do listy obserwowanych :) jak wyniki sesji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za fantastyczny komentarz, jest mi bardzo miło! :)
      Maski drożdżowej jeszcze nie próbowałam, ale na pewno to zrobię w najbliższym czasie. Jeśli chodzi o obserwowanie, to widzę, że już znalazłaś - można obserwować mój blog przez różne konta: blogger, Twitter, Google.
      Jeśli chodzi o sesję, to jutro mam nareszcie ostatni egzamin, czekam na wyniki jeszcze jednego, a dotychczas wszystko ładnie pozaliczane :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. myślałam o czymś w stylu fanpage'a na facebooku, wtedy miałabym wszystkie aktualizacje w jednym miejscu ;) nie jestem wielką fanką portalu, ale przynajmniej widzę, kiedy się pojawia nowy wpis na interesujących mnie stronach. no ale jak tak to poświęcę te dwa kliknięcia więcej ;)
      w takim razie gratulacje i trzymam kciuki za jutro, u mnie też wszystko do przodu. choć wolnego w zasadzie nie mam tyle ile bym chciała, po feriach kolokwium na miły początek drugiego semestru, żyć nie umierać ;)

      Usuń
    3. Fanpage'a może kiedyś się dorobię :). Dziękuję za kciuki! I współczuję kolokwium na powitanie. Ja zajęcia zaczynam 13 lutego, więc też nie za dużo wolnego. Ale na mały relaks wystarczy :)

      Usuń
  10. Masz piękne, gęste i lśniące włosy:) Prezentują się bardzo zdrowo:) Widzę, że też stosujesz Alterrę z bambusem i papają. Ja bardzo lubię tę wersję szamponu, ponieważ dodaje objętości moim włosom;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :). Papaja i bambus to mój ulubiony szampon Alterry, dodaje według mnie zarówno objętości jak i blasku :)

      Usuń
  11. 48 years old Assistant Media Planner Modestia Norquay, hailing from La Prairie enjoys watching movies like "Craigslist Killer, The " and Tai chi. Took a trip to Historic Centre of Guimarães and drives a Ferrari 250 SWB California Spider. odwiedz strone

    OdpowiedzUsuń