Tydzień w zdjęciach (22)

Mam nadzieję, że właśnie leżycie do góry brzuchem i odpoczywacie po spożyciu całej góry przepysznego jedzenia - u mnie mniej więcej właśnie tak wyglądała większa część dzisiejszego dnia i całkiem mi to odpowiadało. Po kilkunastu godzinach spędzonych w kuchni, dobrych kilku spędzonych na zakupach i przerzuceniu tony jedzenia ze sklepu do domu, odpoczynek się należy!

 Wszystko gotowe na przybycie gości.


Świąteczne wypieki - mazurki są dziełem mojej siostry, babka moim. Kawałki mazurków są tak małe nie bez powodu - są to najsłodsze rzeczy, jakie kiedykolwiek jadłam i zjeść więcej się po prostu nie da.


A to jedna z bohaterek poprzedniego zdjęcia - babka piaskowa. Nieskromnie powiem, że wyszła rewelacyjna :)


Mój świąteczny strój, którego podstawą jest cytrynowa sukienka z H&M'u, którą pokazywałam Wam w marcowym haulu. Mimo że jest prosta formą, kolor robi całą robotę i według mnie nie potrzebuje żadnych dodatków. Dobrałam do niej proste beżowe loafersy z Zara Kids.


A tak już relaksowałam się cały dzisiejszy poranek, przedpołudnie i część popołudnia. Tym sposobem pochłonęłam prawie całą, 600-stronicową Bridget Jones. Zakończenia jeszcze nie znam, ale oceniając ponad 80%, które już przeczytałam, książka jest naprawdę bardzo fajna i dziwią mnie negatywne opinie na jej temat. Bridget jest tak samo fantastyczna jak w poprzednich książkach! 

Jak Wy spędziłyście święta? Co przepysznego znalazło się na Waszych stołach?



Zobacz facehairbodycare na Facebooku i na Instagramie



5 komentarzy:

  1. Zgodzę się z Tobą - Bridget jest cudowna i zachwyca, mimo wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bridget jest mega. Usmialam się, ale tez poplakalam czytając ta książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba chodzi o Darcy'ego, rozumiem to, bo jestem bardzo przywiązana do tej roli Colina Firtha i trudno mi przełknąć to, co się ponoć z nim dzieje w ostatniej części :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się nad kupnem tej książki i chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka bardzo mi się podoba. Do twarzy Tobie w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń