Must haves na wiosnę i lato z sieciówek - trendy

O tegorocznych trendach na wiosnę i lato można mówić naprawdę dużo - jest ich po prostu mnóstwo. Być może z jednej strony trochę spóźniłam się z tym postem, ale z drugiej strony - w wielu sieciówkach mamy w tej chwili mid season sale i myślę, że sporo osób dopiero teraz zabrało się za odświeżenie swojej wiosenno-letniej garderoby.

Podstawowym trendem, chyba największym, jest sport - sportowe obuwie, a także ubrania typowo sportowe, często szyte z bardziej szlachetnych materiałów czy w kompletnie niesportowe wzory. Stąd bardzo popularne teraz crop topy (zarówno w wydaniu bardziej sportowym, jak i eleganckim), kurtki typu bomber - ta ze zdjęcia także idealnie wpisuje się w trend kwiatowy i luźne, jakby dresowe spodnie ze ściągaczami wykonane z delikatnych i cienkich tkanin jak jedwab.














Jednym z dominujących trendów są pastele, które często nosimy od stóp do głów. Mamy tu ogromny wybór, od cytryny przez baby pink do baby blue. Bardzo modne są także spódnice z falbaną na dole, jak i spódnice plisowane. Ta ze zdjęcia jest w dodatku w bardzo modnej obecnie długości midi.








Jeśli chodzi o wzory, mamy dwa podstawowe trendy - sztuka i (jak można się domyślić) kwiaty. Motyw sztuki przybiera różne formy - może to być to pop art, street art, mogą być to odwołania do impresjonizmu, kubizmu, wszystko. W przypadku kwiatów, motyw rozszerzył się także do liści, łodyg. Sukienka ze zdjęcia idealnie wpisuje się w oba te trendy, gdyż kwiaty przypominają te, które często widzimy na obrazach akwarelowych. 



Obuwie - trendów jest kilka. Po pierwsze - wielki powrót klapek na obcasach, które na dobrych kilka lat kompletnie zniknęły ze sklepów. Poza tym cały czas nosimy buty z czubem w szpic. Idąc za trendem sportu, bardzo popularne są buty sportowe typu New Balance. Ostatni trend - i chyba najbardziej szokujący - to ortopedyczne klapki typu Birkenstock. 



Torebki - najpopularniejsze modele to torba-worek i minitorebeczka (miniaturowa wersja modeli o standardowych wielkościach). Bardzo modne są także torby z frędzlami. 


Z ogólnych dużych tendencji w doborze stroju mamy eklektyzm, czyli łączenie ze sobą rzeczy na pozór do siebie niepasujących oraz zestawy monochromatyczne, czyli noszenie od stóp do głów jednego koloru lub wzoru. Poniższe zdjęcie wpisuje się w oba te trendy - mamy połączone klapki typu Birkenstock ze zwiewną delikatną tkaniną spodni i koszuli, które z kolei mają ten sam zwierzęcy motyw.



Wszystkie zdjęcia, a zatem i ubrania, pochodzą z Zary - tam najłatwiej odnaleźć większość trendów. Nie zmienia to faktu, że wszystkie można znaleźć w innych sieciówkach - tu były one wszystkie skumulowane i najłatwiej było mi przygotować post w ten sposób. 

Na co poza tym warto zwrócić uwagę? Między innymi na jeans - nie tylko w formie koszul, kurtek i spodni, ale także spódnic, sukienek i dodatków. Na materiały półprzezroczyste czy nawet przezroczyste. Na czerń, która jest bardzo modna tego lata. Na bardzo szerokie spodnie, które przypominają wręcz spódnice maxi. Na delikatne topy na cieniutkich ramiączkach. 

Mnie najbardziej podobają się pastele, motyw sztuki i monochromatyczne stroje. W dziwny sposób podobają mi się też klapki ortopedyczne połączone z delikatnymi tkaninami, choć raczej się nie zdecyduję - nie mam do tego odpowiedniej sylwetki. 

Który trend przypadł Wam najbardziej do gustu? 


Zobacz facehairbodycare na Facebooku i na Instagramie

Pozdrawiam wszystkich
Asia

7 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjęcie kojarzy mi się z pacjentami szpitali, chyba się średnio przyjmie ten trend, choć ludzie na pewno zrobią z nim, co uznają za słuszne. Myślę, że moja mama i jej podobni, mający problemy ze znalezieniem butów ze względu na problemy zdrowotne ze stopami, będą bardzo wdzięczni. Co do klapek na obcasie - te eleganckie kojarzą mi się z latami 90., ale na pewno będą dostępne też wersje bazarowe ze sztucznymi kamieniami, już nie mogę się doczekać tych widoków :D

    Bardzo podoba mi się trend kwiatowy, widziałam dzisiaj śliczne marynarki w Orsayu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie crop topy :D odkąd zaczęłam dbać o formę z chęcią prezentuję mój brzuszek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam ciągle mogę w dresach chodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Klapki ortopedyczne mnie przerażają:D W poprzednich latach letnią porą bujałam się w strojach służbowych, teraz będzie gorzej bo muszę się ludziom pokazywać więc czas się i szafę ogarnąć;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja uwielbiam te klapki! Chodzę w nich... po domu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja postanowiłam, że sama pobawię się w szycie lub w robienie na drutach. Zawsze w taki sposób można trafić na swoje hobby. Do tego też można zadbać o oryginalny element garderoby. Jeśli będziecie zainteresowani, to możecie sprawdzić sobie asortyment https://welnabawelna.pl/wloczki-bawelniane i kupić dla siebie coś fajnego, a później coś z tego uszyć.

    OdpowiedzUsuń