Tydzień w zdjęciach (20)

Cześć kochani!

Przepyszne drinki i desery na spotkaniu z koleżanką, czyli wszystko, co uwielbiam. Wybrałyśmy się do Coctail Bar Lenkiewicz - polecam zajrzeć.

W poniedziałek wybrałam się do Bydgoszczy na spotkanie blogerów Bydgoszcz Bloguje - aż sama byłam w szoku, że to zrobiłam! Event odbył się w Cafe Kino - naprawdę bardzo fajne miejsce z klimatem. Niestety kompletnie nie pomyślałam o tym, żeby porobić jakieś zdjęcia... 22 kwietnia spotykamy się naszym toruńskim Toruń Blog Meeting :)



Wczesne sobotnie popołudnie z croissantem z czekoladą - mmm! Nie wiem, czy też tak macie, ale osobiście uwielbiam "towarzystwo" kwiatów. Od razu w całym pomieszczeniu jest o wiele milej. Te tulipany mają do tego najpiękniejszy kolor, który jest czymś pomiędzy żółtym i pomarańczowym - płatki też delikatnie różnią się od siebie odcieniem. Po prostu cudowne :)


Dwie nowości kosmetyczne - krem mocznikowy Pilarix i oliwkowy krem do rąk Palmer's. O Pilariksie przeczytałam pierwszy raz u Idalii - mam problem z rogowaceniem okołomieszkowym na ramionach i na części ud i łydek, więc mam nadzieję, że i mnie pomoże. Użyłam go już dwa razy i co mi się od razu spodobało, to jego zapach - przypomina mi trochę cytrynowe witaminy w tabletkach musujących, które wrzuca się do wody :)

Krem do rąk Palmer's miałam już w wersji z masłem Shea. Bardzo odpowiada mi formuła tego kremu, więc teraz postanowiłam wypróbować wersję oliwkową.

Najpyszniejszy czekoladowy muffin na świecie od Sowy. Jest po prostu bajeczny! Zmotywował mnie do upieczenia podobnych :)





















Na koniec moja biedna Biańczysława, która mocno skaleczyła się w łapkę i chodzi teraz z pięknym niebieskim bandażem w rybki :)

Zobacz facehairbodycare na Facebooku i na Instagramie

Pozdrawiam wszystkich
Asia

5 komentarzy:

  1. Narobiłaś mi smaka na deser lodowy ;-) Niech psina szybko wraca do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedna psiuńka - mam nadzieje że szybko pozbędzie się tego bandażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam talerze i kubki z Sowy, są bajeczne! :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedna psinka, oby lapka szybko sie zagoila :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej ale bym zjadła lody ! :-D

    OdpowiedzUsuń