Tydzień w zdjęciach (21)

Kolejny tydzień za nami - czas na małe podsumowanie tygodnia.

Wtorkowy mecz Ligi Mistrzów ze znajomymi w pubie. Jak już wspominałam Wam wiele razy, jestem wielką fanką Chelsea, więc jak możecie się domyślić, tego wieczora byłam bardzo bardzo zadowolona :). Już niedługo półfinał z Atletico Madryt - jestem bardzo dobrej myśli!


Rewelacyjny serial, który naprawdę gorąco Wam polecam. Jest po prostu genialny, wszystko jest powiązane z dzisiejszej różnymi skandalami (jak sama nazwa wskazuje), często politycznymi, również powiązanymi z prezydentem USA. Główna bohaterka - Olivia Pope - jest prawniczką, która wraz ze swoimi współpracownikami pomaga swoim klientom w wyjściu z różnych problematycznych czy kompromitujących sytuacji. 

Domowe cannelloni z mięsem mielonym - rewelacyjna sprawa, naprawdę przepyszna potrawa. Wydaje się być bardzo czasochłonna, a jest ogólnie prosta do zrobienia. Jedyny problem to dość wkurzające napełnianie rurek, jednak już po kilku sztukach nabiera się wprawy i jest dużo łatwiej.


Jak zapewne wiecie, wczoraj był Światowy Dzień Czekolady - z tej okazji z przyjemnością delektowałam się czekoladą z orzechami Ritter Sport. Fenomenalna!


Przez cały tydzień towarzyszy mi najnowsza płyta Pharrella Williamsa G I R L. Pharrell odwalił kawał dobrej roboty - płyta jest rewelacyjna, bardzo klimatyczna, wszystkie piosenki zgrywają się w jedną świetną całość. Na paznokciach lakier Colour Alike w kolorze Szara Migotka :)
Tak przy okazji - wie ktoś co zrobić, jeśli ekran w iPodzie obrócił się do góry nogami? Oprócz przywrócenia ustawień fabrycznych?


Kocham białe tulipany!



I na koniec coś totalnie przeuroczego - gdyby nie to, że moja Biańczysława je przysmaki proporcjonalne do swoich rozmiarów (czyli takie, które na pewno nie mieszczą się w słoiku), to już by był mój. Przepiękny słoik na psie przysmaki z TkMaxx :)




Zobacz facehairbodycare na Facebooku i na Instagramie


7 komentarzy:

  1. uwielbiam Cannelloni, sama dość często je robię. Ogólnie włoska kuchnia jest moim numerem jeden.

    OdpowiedzUsuń
  2. mm czekolada. Wczoraj święto czekolady a ja nie miałam ani kawałka :(
    tulipany przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. mistrzowski ten słoik :D a tulipany także uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Narobilas mi smaka na cannelloni! Rowniez uwielbiam biale tulipany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cannelloni wygląda tak smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo się robię głodna:) a tulipany też uwielbiam:)!

    OdpowiedzUsuń