Tydzień w zdjęciach (23)

Kolejny tydzień za nami - przepiękna pogoda spowodowała u mnie świetny nastrój. Szkoda, że musiała się popsuć akurat na weekend. Liczę jednak na to, że na majówkę znów będzie ładnie, bo strasznie chciałabym zainaugurować sezon grillowy!

We wtorek miał miejsce jeden z moich ulubionych eventów, mianowicie kolejny, dziewiąty już Toruń Blog Meeting. Tym razem spotkaliśmy się w Toruńskiej Piwnicy Artystycznej. Ogólnie miejsca nie polecam, przeraża brakiem stylu i charakteru, ale towarzystwo blogerów było bardzo miłe, więc niedostatki lokalu można wybaczyć.


Z Pauliną z bloga Moje Qulinaria.


Jedną z przyczyn, dla których tak bardzo lubię spotkania blogerów jest to, że nie jestem jedyna, która ciągle siedzi z telefonem w ręce! 
Zdjęcia pochodzą z fanpage'a Student w Toruniu .pl

W poniedziałek wybrałam się ze znajomymi na mecz żużlowy. Tego o mnie pewnie jeszcze nie wiecie - od dziecka jestem fanką żużla. Teraz chodzę o wiele rzadziej niż za czasów, gdy miałam na stadion żabi skok (w sumie to był dopiero mój drugi mecz na nowym stadionie...), ale nadal uwielbiam tę atmosferę i kibicowanie na żywo. Tym bardziej, że Toruń spuścił niezły łomot Wrocławiowi ;)


Moje sobotnie obiadowe dzieło, z którego jestem bardzo dumna - enchiladas, czyli od jakiegoś czasu moje ulubione danie. Pycha!


Coś dla ciała, coś dla ducha, czyli niedzielne śniadanie przed wyjściem na siłownię - owsianka z bananem i winogronami oraz najnowszy numer Harper's Bazaar. Jestem zachwycona tą okładką!


Dwa przepyszne napoje, które "odkryłam" w tym tygodniu :)


I na koniec małe nowości z Pepco - miętowa koszulka na siłownię, świetna koszula nocna i urocze japonki w grochy za - uwaga, uwaga - 5 zł! 



Zobacz facehairbodycare na Facebooku i na Instagramie



8 komentarzy:

  1. O nie muszę iść do Pepco na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. podziel się przepisem na enchiladas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamo Helenki - korzystałam z tego przepisu lekko go modyfikując http://kuchenne-wedrowki.blogspot.com/2013/05/enchiladas-z-kurczakiem-w-sosie.html :)

      Usuń
  3. Uwielbiam pepco :D
    Zapraszam do mnie http://kassfit.bloog.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie fajne koszulki, w pepco można czasem znaleźć naprawdę fajne rzeczy :)
    Jaki to model telefonu? Szukam jakiegoś dla siebie,a ten model HTC wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, w Pepco można czasem znaleźć małe perełki :)
      Telefon to HTC One Mini - serdecznie polecam, jest fenomenalny :)

      Usuń
  5. Swietne zdjecia, narobilas mi ochoty na enchiladas ;) Nie kojarze, zebym to wczesniej jadla ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadłam kiedyś enchiladas w Poznaniu, przepyszne, od razu mi się przypomniał smak :) Fruktajle też lubię, choć się nie godzi tyle cukru... :D

    OdpowiedzUsuń