O kilku przydatnych aplikacjach na Androida

Jestem totalnie beznadziejnie uzależniona od mojego telefonu - gdziekolwiek byście mnie zobaczyli, istnieje bardzo wysokie prawdopodobieństwo, że w mojej ręce znajduje się właśnie smartfon i coś w nim przeglądam. Jest to ode mnie silniejsze i niestety nic na to nie poradzę. Choć jest to nałóg, wykorzystuję swój telefon także do bardziej praktycznych rzeczy, korzystając z kilku ciekawych aplikacji. 


SomTodo
Rewelacyjna aplikacja do porządkowania spraw do załatwienia i do tworzenia list to-do. Przetestowałam kilka aplikacji tego typu i ta jest najlepsza, gdyż pozwala na całkowite spersonalizowanie tworzonych przez siebie list i podgrup. Szczególnie podoba mi się opcja tworzenia własnych folderów, w których umieszczam swoje zadania - w ten sposób mam osobne foldery na to co mam zrobić dziś, jutro, w najbliższej przyszłości i typowe przypadkowe rzeczy, które muszę zrobić gdzieś niedługo, które potem przerzucam np. do folderu jutro. Bardzo fajna, przejrzysta. Zakładamy swoje konto, co pozwala na korzystanie z aplikacji na różnych urządzeniach z dostępem do aktualizowanej listy.

ListOn
Bardzo fajna aplikacja do tworzenia listy zakupów. Dodając przedmiot do listy możemy przypisać go do kilku gotowych kategorii, dzięki czemu łatwiej będzie nam odnaleźć co przykładowo kupić na stoisku mięsnym, a po co podejść do drogerii. W dodatku jest bardzo intuicyjna - klikając na dany produkt "ląduje" on w naszym koszyku, dzięki czemu nic nie przegapimy. Listę można też przesłać przez Messenger, sms czy przez maila. 

Evernote
Fantastyczna aplikacja (a w sumie aplikacja do programu) dla każdego, kto tworzy jakiekolwiek teksty. Sama korzystam z niej przede wszystkim, gdy piszę posty albo gdy robię jakieś szybkie notatki na wykładzie. Konto na smartfonie jest tym samym, które tworzymy na komputerze, dzięki czemu mamy bieżący dostęp do tworzonej treści na każdym urządzeniu. Możemy także wszystko bardzo ładnie uporządkować w folderach, dokonać edycji tekstu. 

moBILET
Oczywiście o moBILECIE słyszał już pewnie każdy i żadne to odkrycie, ale ta aplikacja w takim stopniu zrewolucjonizowała moje życie, że po prostu musiałam o niej napisać. Dzięki niej nie mam już problemu z zakupem biletu komunikacji miejskiej w kiosku, u kierowcy czy w automacie. Nie muszę się przejmować tym, że nie mam drobnych (a zazwyczaj ich nie mam). Podobnie z parkometrem - nie tylko skończył się mój odwieczny problem braku drobnych, ale jeszcze płacę dokładnie za czas, w którym samochód był zaparkowany. Rewelacja! Ktokolwiek to wymyślił - wielkie DZIĘKUJĘ!


Jestem bardzo ciekawa, jakie Wy znacie przydatne aplikacje - chętnie wypróbuję :)


Zobacz facehairbodycare na Facebooku i na Instagramie



6 komentarzy:

  1. Większość widzę po raz pierwszy ale 2 mnie zainteresowały i na pewno przyjrzę się im bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy jestes pewna że SamTodo napisałaś poprawnie? Nigdzie jej nie ma w sklepie ani necie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wkradł się mały błąd - aplikacja to SomTodo :) Dzięki za zwrócenie uwagi!

      Usuń
  3. A ja wierna fanka Windows Phone! :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z niego zadowolony, a zwłaszcza z Windows Phone 8.1.

      Usuń
  4. Polecam aplikację TED- czysta inspiracja i wiele rad od nietuzinkowych postaci, które rewolucjonizują świat.

    OdpowiedzUsuń