Wiosenna wishlista

Wiosna już w pełni, a razem z nią przyszła nowa lista chciejstw :)




1. 3-kilogramowe hantle, które nie są wykonane z winylu do ćwiczeń na ramiona w domu.

2. Perfumy Tommy Hilfiger Woman Peach Blossom - dostałam ich próbkę przy okazji zakupów w Douglasie i totalnie się zakochałam. Są rewelacyjne - słodkie, ale nie mdłe, trochę tu cytrusów, trochę innych owoców, trochę kwiatów. W dodatku są w przystępnej cenie.

3. Kolorowa, radosna torba treningowa - ta akurat jest firmy Rip Curl, której w ogóle nie znam, ale bardzo odpowiada mi pod względem wzoru i rozmiaru.

4. Bidon na fitness - chciałabym by był w jakimś fajnym kolorze i kształcie i wolałabym, żeby (w przeciwieństwie do tego na zdjęciu) był jednak półprzezroczysty tak, aby było widać, ile wody jeszcze zostało.

5. Rzecz, której jeszcze nie mam, a baaardzo by mi się przydała - zwykła, prosta, trochę większych rozmiarów czarna kopertówka. W przypadku rzeczy prostych i uniwersalnych jestem bardzo wybredna - to pewnie jedna z przyczyn, dlaczego czarnej kopertówki jeszcze nie mam. Ta jest z Mango - na zdjęciu wygląda w porządku, ale nie widziałam jej jeszcze na żywo.

6. Błyszczyko-lakiero-szminka Dior Addict Fluid Stick w kolorze 373. Cena dość wysoka, ale produkt zapowiada się fenomenalnie.

7. Jak widać moja faza na Furlę Candy jeszcze nie przeszła - mam nadzieję, że nadejdzie kiedyś dzień, w którym wpadnie w moje ręce :D Ten model jest bardzo ciekawy, gdyż mamy tradycyjną Furlę Candy wykonaną z gumy i do tego skórzaną nakładkę z kieszonką, którą można zdejmować - tak wygląda z nałożoną nakładką. W ten sposób można mieć tak naprawdę dwie torebki w jednym :)

8. Delikatne, subtelne sandałki z kwiatkiem od Mel by Melissa - są przeurocze!

Poza tym wszystkim mam oczywiście jeszcze całe mnóstwo innych chciejstw, których niestety nie ma za bardzo jak pokazać na zdjęciu. Przykładowo - od ponad pół roku szukam okrągłego pudełka o wysokości ok. 20 cm  i trochę większej średnicy w fajny, graficzny wzór. Jak już znajdę coś, co odpowiada mi rozmiarowo, to ma fatalny wzór albo jak ma fajny wzór to jest najczęściej za duże...

Co jest na Waszej wiosennej wishliście?


Zobacz facehairbodycare na Facebooku i na Instagramie



5 komentarzy:

  1. ja koniecznie muszę mieć nowe spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja poluje na Melisski,chyuba wybiorę zwykłe czarne albo kremowe już sama nie wiem :) O i jeszcze butelka bobble

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten szminko błyszczyk wygląda obłędnie :) Dodałam do obserwowanych, zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Te meliski widziałam ostatnio w sh :-) i nawet mój rozmiar! Ale niestety były uszkodzone ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli interesuje Cię kosmetologia, chciałabyś wiedzieć jakie składniki w kosmetykach są dla nas korzystne, a jakich powinniśmy unikać – odwiedź nasz facebook, na którym z chęcią porozmawiamy na te tematy z osobami zainteresowanymi.

    OdpowiedzUsuń