Piękny dobierany warkocz

Cześć wszystkim!

Dziś odwiedziłam fryzjera na podcięcie końcówek - nie decydowałam się na żadne drastyczne cięcie, po prostu dla odświeżenia. Muszę jednak powiedzieć, że siedziałam na tym fotelu i zastanawiałam się, czy nie podciąć ich tak z 10 cm... Co o tym myślicie?


Pani Ewa po podcięciu zaproponowała, że może mi zapleść coś fajnego na włosach, bardzo chętnie skorzystałam, bo uwielbiam mieć piękne fryzury, a sama nic nie umiem z nich wyczarować. Padło na dobierany warkocz - część jest dobierana, a część zwyczajnie pleciona. Niesamowicie podoba mi się ta fryzura - kocham wszelkiego rodzaju warkocze, a ten naprawdę prezentuje się świetnie - dlatego też postanowiłam go Wam pokazać :)

Na zdjęciu trochę się przekrzywił, bo miałam go nałożonego na prawe ramię.


Miała się dziś pojawić aktualizacja włosowa, ale zapomniałam zrobić rano zdjęcie, a nie chcę na razie rozplatać warkocza, tak więc wrześniowe włosy pojawią się w środę.

Podoba Wam się ten warkocz? Co myślicie o porządnym podcięciu włosów?

Pozdrawiam wszystkich
Asia

26 komentarzy:

  1. Mi sie nie podobaja takie warkocze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Albo to mój monitor albo niektóre pasma wyglądają na czerwone :)

    Chcesz tylko podciąć końcówki więcej bo tego potrzebują czy raczej zmienić długość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, rzeczywiście jakoś się tak wydaje... Myślę, że po prostu niektóre pasma trochę się różnią kolorem, a aparat przekłamał, no bo co jak co, ale czerwonych włosów nie mam :D
      Końcówki podcięłam dziś, żeby trochę je odświeżyć, ale przyszedł mi do głowy pomysł, żeby trochę zmienić długość.

      Usuń
  3. Często sama robię sobie taki warkocz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na tym zdjęciu widać, że masz bardzo gęste włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny warkocz, jednak ładniej wyglądałby, jeśli byłby zrobiony do końca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jednak panią fryzjerkę bolały już ręce - moje włosy są bardzo śliskie i trzeba je dość mocno naciągać, żeby się trzymały :)

      Usuń
  6. Piękne masz włosy, więc każdy warkocz wygląda ładnie, ale spodziewałam się równego i regularnego splotu po fryzjerce:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog ma nową, piękną stylówę ;) Czad!

    Biniek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę fajny splot:) ja bym podcięła, myślę, że to nada włosom lekkości. Sama zawsze czuję się wspaniale po podcięciu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny warkocz, ale sama w życiu bym go nie zrobiła, za duże ze mnie fryzjerskie beztalencie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się - ja też bym w życiu takiego nie zrobiła :D

      Usuń
  10. Wygląda trochę jak pijany warkocz :D na pierwszy rzut oka myślałam, że jest krzywy :D
    Gagarian :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny! Przez całe lata nosiłam taki. Mama mi robiła! :-)

    OdpowiedzUsuń