Recenzja: Szampon neutralny Natura Siberica

Cześć wszystkim!

Kiedy kupuję nowe kosmetyki do włosów, których wcześniej nigdy nie używałam, zawsze jestem podekscytowana dwoma rzeczami: samym testowaniem i pisaniem ich recenzji. Tym drugim szczególnie, gdy kosmetyk okaże się być rewelacyjny - zawsze chcę się tym z Wami jak najszybciej podzielić. Tak też okazało się tym razem - mogę śmiało powiedzieć, że neutralny szampon Natura Siberica jest fantastyczny.



Opakowanie
Jest świetne - minimalistyczny design - prosta butelka z matowego plastiku ze srebrnymi napisami i srebrną nakrętką w formie dozownika (znowu nie znam specjalistycznej nazwy), który naciskamy, by otworzyć butelkę. Lubię ten typ zamknięcia, myślę, że fajnie sprawdziłaby się też pompka.


Skład
Szampon jest bardzo delikatny, mamy mnóstwo ekstraktów roślinnych: z rumianu rzymskiego, z mydlnicy lekarskiej, z uczepu trójlistkowego, z rokitnika ałtajskiego. Jeśli chodzi o najważniejsze składniki szamponu, a więc detergenty, mamy same delikatne. Skład jest więc rewelacyjny :)

Skład: Aqua with infusions of:  Organic Anthemis Nobilis Extract, Organic Saponaria Officinalis Extract, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Guar Hydroxypropyl Trimonium Chloride, Bidens Tripartita Extract, Glycyrryhyza Uralensis Fisch Extract, Hippophae Rhamnoides Altaica Seed Extract, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Glycerin, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Limonene.

Cena, pojemność, dostępność, wydajność
Jeśli chodzi o cenę, to jest z nią bardzo ciekawa sprawa - ceny są dość zróżnicowane w różnych sklepach internetowych. Widziałam je zarówno po 29 zł, po 25 a także 20. Ja swój kupiłam w Triny.pl za właśnie chyba 20 zł. Szampon można kupić w butelkach o pojemności 400 ml. Jest dostępny w większości sklepów oferujących rosyjskie kosmetyki. Dla mnie wydajność jest bardzo dobra, jednak ja myję włosy co drugi dzień i też nie używam go za każdym razem.

Moja opinia
Jak już wspomniałam we wstępie szampon jest rewelacyjny. Bardzo dobrze myje włosy, mimo braku silnych detergentów włosy są umyte i domyte - nie muszę ich myć szybciej niż zazwyczaj. Świetnie radzi sobie także ze zmywaniem oleju. Po jego użyciu włosy są bardzo miękkie - to było moje pierwsze wrażenie po jego pierwszym zastosowaniu, było to szczególnie zauważalne na mojej grzywce; także bardzo ładnie błyszczą. Nie są obciążone ani przyklapnięte. Jak na produkt bez SLS  bardzo ładnie się pieni. Bodajże tylko raz czy dwa u żyłam go samego, nie nakładając potem maski, byłam jednak zadowolona z ich wyglądu. Były wygładzone, absolutnie nie spuszone. Szampon też pięknie ziołowo pachnie, przyjemnie się go używa.

Plusy i minusy
+ działanie - dobrze myje włosy, a przy tym nie wysusza, wręcz pielęgnuje
+ pięknie pachnie
+ wydajny
+ nie obciąża włosów

+/- w zależności od tego, po jakiej cenie go kupimy, możemy go uznać za tani lub drogi. Warto szukać dokladnie i nie przepłacać, bo różnice w cenie wynoszą czasem nawet 10 zł.

Podsumowanie
Jest to naprawdę świetny szampon, którego bardzo lubię używać i lubią go także moje włosy. Na pewno go jeszcze kupię :)


Znacie ten szampon? Może stosowałyście jakiś z innej serii firmy Natura Siberica?

Pozdrawiam wszystkich
Asia

34 komentarze:

  1. Pierwszy raz o nim słyszę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się na niego skusić.
    Mam całe szczęście stacjonarny dostęp do tych cudów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopisuję go do bardzo długiej zakupowej listy ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Moja nie jest na szczęście aż taka długa :)

      Usuń
  4. potwierdzam, jest świetny - używa go także moja mama i babcia, polubiły go tak bardzo, że nie chcą już próbować żadnego innego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Bioarp widziałam go kiedyś za ok 35zł - zwariowali z tymi cenami, szczególnie, że cena większości z nich w Rosji czy na Ukrainie nie przekracza zazwyczaj 10-12zł...Ja swój kupiłam za 19,90zł w sklepie Kalina.
    Też jestem z niego bardzo zadowolona - dobrze oczyszcza, jest bardzo łagodny dla skalpu, dobrze się pieni...Do tego bardzo podoba mi się opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, 35 zł to cena jak z kosmosu... Też bardzo lubię to opakowanie :)

      Usuń
  6. Skusiłam się na tę wersję po pozytywnych recenzjach, jednak u mnie się nie sprawdził. Mył i w ogóle, wiadomo:p, ale włosy nie wyglądały ładnie. Lepiej sprawdził się NS objętość i nawilżenie bodajże, do którego zamierzam wrócić, bo właśnie wersja neutralna jest na wykończeniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że też bym wypróbowała te inne wersje, ale boję się, że na moich włosach dałyby oklap :<

      Usuń
  7. Ja poznalam ta marke bedac na Liwie. Kupilam pianke do demakijazu oczu-jest GENIALNA!!! Peeling, mleczko. Mam ochote cos jeszcze dokupic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w końcu się skusić na tę piankę, już kilka razy chciałam ją kupić, a ostatecznie rezygnowałam. Teraz na pewno ją wypróbuję :)

      Usuń
  8. tej wersji jeszcze nie miałam, ale wkrótce po nią sięgnę :) jestem bardzo zadowolona z dwóch innych szamponów NS :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie szampony NS. Teraz testuje inny rodzaj i bardzo go polubilam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny skład, mam ochotę go wypróbować:)Na razie zużywam inny rosyjski, równiez bardzo dobry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj koniecznie! Jakiego teraz używasz?

      Usuń
    2. Baikal Herbals siła i objętość:)

      Usuń
    3. Moja mama używała któregoś z szamponów Baikal Herbals i była zadowolona. Kilka razy też go użyłam i był całkiem niezły :)

      Usuń
  11. Aktualnie posiadam wersję do włosów suchych, ale również jestem zachwycona tymi szamponami :) Na pewno wypróbuję pozostałe! :D
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam go, ale kusi mnie on :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny skład, chyba kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejna tak pozytywna recenzja! Chyba będę musiałą go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki, szukałam w internecie takiej recenzji i znalazłam. Ja działam w ramach kampanii www.rekomenduj.to i też jestem testerką.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dlaczego nie pokazalas calego skladu tego szamponu, a tylko wybrane skladniki?? Czy reszta skladnikow, ktorych nie pokazalas jest bezpieczna? orientujesz sie moze w tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie, skład jest cały, jednak od czasu pisania recenzji producent zmienił wersję kosmetyku i skład uległ kilku zmianom. Z tego co się orientuję to teraz dorzucono kilka mocniejszych detergentów, jednak na pewno nie są one niebezpieczne :)

      Usuń