Tydzień w zdjęciach (1)

Cześć wszystkim!



1. Moje nowe ulubione piwo - Namysłów Białe pszeniczne. Nie jestem znawcą piwa, więc nie będę oceniać jakiś szczególnych walorów, ale fanom piw pszenicznych polecam :)

2. To zdjęcie pokazywałam Wam już na fanpage'u. Po prostu zakochałam się w zdjęciu Madonny z okładki najnowszego polskiego Harper's Bazaar. Jest po prostu fenomenalne - w stylizacji wyraźnie widać trend Bizancjum, dodatki są wręcz niesamowite. Autorem zdjęcia jest niesamowity Terry Richardson.

3. Przypinka z fantastycznego Toruń Blog Meeting, w którym miałam wczoraj przyjemność uczestniczyć. Poznałam naprawdę świetnych toruńskich blogerów, świetnie się bawiłam i już nie mogę doczekać się następnego spotkania! 


4. Moje nowe torebkowe dziecko <3 Zakupione w Parfois.


5. Moje wczorajsze danie z Royal India - Garlic Chili Murghi, czyli pikantna potrawa z kawałków kurczaka z pomidorami, dodatkiem świeżo posiekanego czosnku, papryki i zielonymi papryczkami chilli. Uwaga - nawet jeśli lubicie bardzo ostre rzeczy, to lepiej poproście o przygotowanie potrawy na średnio ostro ;)

A jak minął Wasz tydzień? Spokojnie czy raczej na odwrót?



Polub facehairbodycare na Facebooku

Pozdrawiam wszystkich
Asia

P.S. Przypominam o konkursie - zostało tylko 6 dni!

21 komentarzy:

  1. Ja i tak kocham ostre poprawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, ja też kocham ostre potrawy, ale myślę, że danie w oryginalnej wersji ostrości byłoby takim piekłem, że nie dałoby się go zjeść z przyjemnością :)

      Usuń
  2. Boska torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać, aż i ja się wybiorę na spotkanie blogerów, na pewno niesamowite przeżycie :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że rzeczywiście jest to coś naprawdę świetnego i polecam udział w eventach tego typu, ale wydaje mi się, że wyjątkowość nie leży w fakcie tego, że ci uczestnicy są blogerami, ale że są ciekawymi ludźmi z ogromną pasją :)

      Usuń
  4. Te danie wygląda rewelacyjnie :D
    Mój tydzień minął dość pracowicie, codziennie kolokwium/zaliczenie... Nadchodzący, na szczęście, zapowiada się spokojniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj było rewelacyjne! :D
      W takim razie mam nadzieję, że wypoczniesz i naładujesz baterie :) Mój poprzedni tydzień był taki, nie dość, że miałam kolokwia to jeszcze byłam przeziębiona... Na szczęście ten był spokojniejszy, no i wyzdrowiałam!

      Usuń
  5. Skąd wiesz o Toruń Blog Meeting?:) Czemu mnie to zawsze omija? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, gdzieś trafiłam na Facebooku na wydarzenie. Następnym razem jak tylko się o jakimś spotkaniu dowiem to napiszę na fanpage'u :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że dużo się u Ciebie dzieje, super :)

    Szukasz nowinek dotyczących pielęgnacji i koloryzacji włosów? Zapraszamy na naszego bloga i do sklepu internetowego http://epelo.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Namysłów bardzo polubiłam, ale takie zwykłe, nie jestem fanką pszenicznych:) Lubię za to ciemne piwa<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O no to ja całkiem na odwrót, za ciemnymi nie przepadam :<

      Usuń
  9. Torebka jest genialna :D bardzo mi się podoba, a rzadko się zdarza, żeby jakaś wpadła mi w oko :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, dziękuję bardzo, w takim razie tym bardziej mi miło!

      Usuń