Makijaż: #5

Chciałabym Wam dziś pokazać typowo letni makijaż, świetlisty, w odcieniu złota, miedzi i brązu. Jest to dzienny makijaż, który bardzo łatwo moglibyśmy zmienić w wieczorowy. 



Standardowo zacznę od listy użytych kosmetyków:
- podkład Bourjois Healthy Mix nr 53
- puder bambusowy Biochemia Urody
- korektor Clinique All about eyes nr 01
- baza pod cienie Kobo
- kredka do brwi Essence nr 02
- biała kredka do oczu Avon

- eyeliner Wibo czarny
- bronzer Bourjois Delice de Poudre odcień 52
- róż Sephora Blush me! odcień abricot plaisir nr 6
- cienie: cień z paletki Sensique Glamour palette nr 101 (oznaczony kropką), cienie Inglot: nr 456, 102, 452, 423, 459 
- tusz do rzęs Maybelline Collosal Volum' Express


- na całą powiekę nałożyłam złotawy cień z drobinkami,
- załamanie powieki i delikatnie zewnętrzny kącik pomalowałam perłowym cieniem w kolorze mlecznej czekolady,
- na granicy roztarcia bazowego i brązowego cienia nałożyłam odrobinę metalicznego złota,
- narysowałam kreskę czarnym eyelinerem, którą delikatnie roztarłam przy pomocy mieszanki dwóch odcieni brązu – chłodnego i ciepłego,
- na dolnej powiece użyłam tej samej mieszanki cieni malując ją w 2/3 długości,
- na linię wody nałożyłam białą kredkę,
- rozświetliłam wewnętrzny kącik jasnym złotem,




- policzki wykonturowałam bronzerem, nałożyłam róż z dużymi złotymi drobinkami,
- usta pomalowałam jedynie pomadką ochronną.



Mam nadzieję, że makijaż przypadł Wam do gustu. :)

Pozdrawiam
Asia

edit: Na pewno zauważyliście zmianę layoutu bloga. Nowy baner i tło są zasługą mojej koleżanki Emilii, której jeszcze raz bardzo dziękuję, bo zmiana jest fenomenalna :)

2 komentarze: