Lipcowe włosy

Cześć dziewczyny :)
Z początku chciałabym przeprosić, że przez kilka dni nie wstawiałam nowych postów - byłam stosunkowo zajęta.
Dziś chciałabym zaprezentować Wam, jak wyglądają moje włosy pod koniec lipca, a więc po 6 miesiącach  wzmożonej dbałości o włosy, pielęgnacji bez silikonów itd.


Na włosy na zdjęciu poprzedniego wieczora nałożyłam masło shea, po czym do snu związałam je w luźny warkocz.
Rano umyłam włosy dwukrotnie - raz szamponem Alterra dodającym objętości 'Papaja i bambus', drugi raz odżywką Isana z olejkiem babassu. 

Po umyciu włosów nałożyłam na nie na pół godziny balsam Natura Siberica: dla wszystkich typów włosów. Objętość i Pielęgnacja. 


Niestety nadal widać, jak krzywo są obcięte :< Na wizytę u fryzjera będą musiały jednak trochę poczekać, gdyż nie chcę znowu stracić 5cm na długości...

Pozdrawiam wszystkich
Asia

17 komentarzy:

  1. masz przepiękne wlosy!;)
    pozdrawiam!;)
    zapraszam!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. P.s co myslisz o tym balsamie?

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo :) Jeśli chodzi o ten balsam niestety jeszcze zbyt mało razy go użyłam, żebym mogła wystawić jakąś miarodajną opinię, jednak na tę chwilę jestem z niego zadowolona i używam go z przyjemnością :)

      Usuń
  3. Są piękne jak z reklamy;D Mam nadzieję że moje po takim czasie też mnie zachwycą takim widokiem;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo ;) trzymam kciuki za Twoje włosy!

      Usuń
  4. jej przepiękne! nie mogę oderwać oczu od nich. ten blask i gładkość! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektórzy fryzjerzy nie powinni dotykać nożyczek... Moja przyjaciółka kiedyś wyszła z tak krzywo przyciętymi włosami, że musiała odwiedzić kolejnego fryzjera, w rezultacie z włosów do pasa zrobiły się włosy do szyi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to prawda :< najgorsze jest to, że zawsze byłam zadowolona z tej pani, aż do teraz. Poczekam aż odrosną i znowu podetnę.

      Usuń
  6. Tylko pozazdrościć włosów ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje włosy tak samo się prezentują w rzeczywistości ? Bo jak patrzę na zdjęcie - zazdrość mnie zżera! Są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że tak samo. Jedyne co, to że na co dzień noszę włosy raczej zagarnięte "po połowie" do przodu :)
      dziękuję za komplementy :)

      Usuń
  8. 36 year old Senior Editor Alic Hurn, hailing from Saint-Jovite enjoys watching movies like "Hound of the Baskervilles, The" and Skydiving. Took a trip to Monastery of Batalha and Environs and drives a Wrangler. zobacz tutaj

    OdpowiedzUsuń