Makijaż: #6

Dziś chciałabym zaproponować Wam makijaż ekspresowy - coś co możecie wykonać kiedy macie 10 minut do wyjścia albo jesteście na wakacjach. Tak właściwie są potrzebne do niego tylko dwa pędzle - do blendowania i do bronzera, a resztę możecie nałożyć palcem, puder jakimś puszkiem do niego dołączonym.

Standardowo zacznę od listy kosmetyków:
- krem BB Garnier odcień 02 jasny
- puder bambusowy Biochemia Urody
- bronzer Bourjois Delice de Poudre odcień 52
- korektor Clinique All about eyes concealer odcień 01
- cień w kremie Essence LE A new league odcień 03 Oh de prep
- cienie: Inglot nr 110 i 423
- kredka do oczu My Secret
- tusz do rzęs Maybelline Collosal Volum' Express
- kredka do ust Elf Matte Lip Color odcień Tea Rose
+ biała kredka Avon




- na całą powiekę nałożyłam połyskujący rdzawobrązowy cień w kremie, roztarłam palcem w kierunku łuku brwiowego,
- na cień w kremie nałożyłam brązowy perłowy cień tylko do połowy powieki, po czym zaczęłam rozcierać go w kierunku łuku brwiowego,
- przy linii rzęs narysowałam delikatną czarną kreskę, którą roztarłam,
- dolną powiekę zaznaczyłam do połowy odrobiną tego samego brązowego cienia co na górnej powiece
- łuk brwiowy i wewnętrzny kącik rozświetliłam połyskującym jasnozłotym cieniem
- na linię wodną nałożyłam białą kredkę
- wytuszowałam rzęsy


- usta pomalowałam matową kredką do ust w odcieniu brudnego różu
- policzki wykonturowałam bronzerem

Makijaż jest jednym z tych, które sprawdzą się podczas upałów przede wszystkim dzięki lekkiemu kremowi tonującemu i cieniowi w kremie.

Mam nadzieję, że przypadł Wam do gustu :)

Pozdrawiam
Asia

10 komentarzy:

  1. świetny,ja mam dwie lewe ręce także nawet to jest dla mnie trudne;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w takim razie próbuj robić właśnie takie proste rzeczy jak to? Próbuj malować się nie przed wyjściami, ale gdy siedzisz w domu, na spokojnie i bez presji :) Powodzenia!

      Usuń
  2. lubię takie delikatne makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatny i bardzo ładny :) tak jak lubię najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń