Makijaż: #4

Dziś chciałabym się z Wami podzielić kolejnym dziennym makijażem, który jednak dla osób, które na co dzień się nie malują, mógłby uchodzić za wieczorowy. Jest to bardzo eleganckie i klasyczne podkreślenie oczu, idealne do pracy, na spotkania biznesowe, gdziekolwiek, gdzie elegancja i klasa jest wymagana. Mimo użycia ciemnych kolorów takich jak grafit czy czerń, makijaż jest subtelny i nieprzytłaczający. 

Standardowo zacznę od listy użytych kosmetyków:
- podkład Bourjois Healthy Mix nr 53
- puder bambusowy Biochemia Urody
- korektor Clinique All about eyes nr 01
- baza pod cienie Kobo
- róż do policzków Inglot nr 84
- kredka do brwi Essence nr 02
- biała kredka do oczu Avon
- cienie: My Secret nr 501, Inglot nr 120, 110, 434, 147, 65
- tusz do rzęs Maybelline Collosal Volum' Express
- szminka Rimmel Airy Fairy


- Makijaż zaczęłam od nałożenia na całą górną powiekę białego matowego cienia. 
- Następnie przeszłam do cieniowania zewnętrznej części powieki, stopniowo nakładając i rozcierając mieszankę grafitowego i ciemnostalowego cienia. Bardzo bardzo ważne jest to, aby ciemne cienie dokładać powoli, lepiej robić to dłużej i staranniej, dzięki temu efekt będzie znacznie bardziej subtelny i precyzyjny.
- Dolną powiekę podkreśliłam tą samą mieszanką odcieni.  
- Następnie zewnętrzny kącik blisko linii rzęs (zarówno na górnej i dolnej powiece) delikatnie podkreśliłam czarnym cieniem z drobinkami, przez co cieniowanie w tym miejscu było bardziej intensywne. 
- Na sam koniec w wewnętrznym kąciku i na łuku brwiowym nałożyłam mieszankę białego i jasnozłotego perłowego cienia.
- Linię wodną podkreśliłam białą kredką.

- Na policzki nałożyłam koralowy róż.
- Do malunku ust użyłam brudnoróżowej szminki.


Mam nadzieję, że taki makijaż Wam się spodobał. Czy chcielibyście zobaczyć może jakiś makijaż nawiązujący do Euro?

Pozdrawiam
Asia

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne masz zdjęcia :) W ogóle ładna dziewczyna z Ciebie i podoba mi się Twój blog, szczególnie jak widzę Toruń w tle. :) super, pozdrawiam i życzę sukcesów.

    wpadłam z wiz. ;) :D pozdrowienia i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miły komentarz, również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 30 year old Graphic Designer Benetta Viollet, hailing from Cottam enjoys watching movies like Funny Bones and Taxidermy. Took a trip to Historic Centre of Guimarães and drives a Ferrari 400 Superamerica. przejscie na strone internetowa

    OdpowiedzUsuń