Świąteczny poradnik prezentowy - dla niej

Mamy ostatni dzwonek na zakup prezentów mikołajkowych, a święta zbliżają się wielkimi krokami - najwyższy czas pomyśleć o tym, co podarować bliskim z tej okazji. W dzisiejszym poradniku skupiłam się na paniach, a więc jeśli jeszcze nie kupiliście prezentów dla mamy, siostry, dziewczyny czy przyjaciółki, to może zainspirujecie się którymś z tych znalezionych przeze mnie?

Pamiętajcie jednak, że przy robieniu prezentów nie liczy się ich cena, ale to ile serca włożyliście w to, żeby znaleźć akurat taki, który na pewno spodoba się obdarowywanej przez was osobie.

Większość z tych rzeczy możecie traktować jako przykład i inspirację do dopasowania danej rzeczy do osoby. Kapcie nie są tylko kapciami i inne kupicie dla zwariowanej przyjaciółki, inne dla młodszej siostry, a inne dla kuzynki, która zawsze jest bardzo elegancka.

Myślę, że przy odpowiedniej personalizacji, te prezenty spodobałyby się prawie każdej kobiecie :)



Wieszaki obite jedwabną tkaniną, Zara Home, 49,90
Fondue na czekoladę, Home&You, 49,90
Książka Radzka radzi 44,90
Kapcie, H&M, 39,90
Zestaw lakierów do paznokci Nordic, O.P.I., 49,90
Płyta Michael Buble Christmas, 39,99


Creative nail art, Sephora, 69,00
Świeca Yankee Candle o zapachu Christmas Cookie, ok. 100 zł
Świeca do masażu z olejkiem arganowym, Organique,74,00
Ramka na zdjęcia Zara Home, 89,90
Benefit Goodies a go-go 99,00
Szkatułka na biżuterię, Home&You, 99,00



Beauty Kit Make Up For Ever 129 zł
Kalendarz Zara Home, 139,00
Perfumy Elie Saab, 195 zł
Koc we wzór Zara Home, 159 zł
Paleta do makijażu Clarins 159 zł
Lakier Tom Ford w kolorze Dominatrix, 120 zł


Jakie prezenty chciałybyście dostać na święta?


11 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc z całej Twojej listy tak naprawdę naprawdę uszczęśliwilaby mnie książka Radzkiej. Cała reszta... hm, aż tak na bogato, ze byłoby mi głupio! :P wolałabym dostać ramkę na zdjęcie za 10 zł i tonę czekolady, niż jedną aż tak droga. Choć wiadomo, każdy ma trochę inny przelicznik wartości pieniądza. ;) co nie zmienia faktu, ze wszystkie Twoje propozycje są bardzo ładnie zestawione, a post jest przyjemny dla oka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, ja zawsze wychodzę z założenia, że fajnie jest kupić drugiej osobie taką rzecz, jakiej by sobie sama nie kupiła, bo np. szkoda byłoby jej tyle pieniędzy, więc dlatego prezenty są "na bogato" :)

      Usuń
    2. Tak to jest bardzo dobre podejście :) Kupić komuś coś na co sam sobie żałuję :) i Gwiazdka to świetna okazja!

      Usuń
  2. Ja na te święta zażyczyłam sobie szkatułki na biżuterię i mam nadzieję, że życzenie to zostanie spełnione.
    I miliard Rafaello! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam wszystkie szkatułki! Rafaello też zresztą <3

      Usuń
  3. Ja marzę o kaszmirowym swetrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, że ucieszyłby mnie każdy prezent z Twojej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm płytę świąteczną Michaela - chętnie ojj bardzo chętnie :D i mam ochotę wypróbować w końcu te świeczki Yankee Candle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten przegląd inspiracji na prezent na pewno przyda się nie tylko na Święta, ale i takie okazje jak urodziny czy imieniny. Nie zapomnijmy też o bukiecie kwiatów, który zawsze jest miłą niespodzianką szczególnie dla kobiet.

    OdpowiedzUsuń