Grudniowe włosy

 Mam dla Was kolejną aktualizację moich włosowych postępów. Niesamowite jest to, że minął już prawie rok od mojego włosowego uświadomienia. Nie mogę doczekać się rocznego zestawienia! Tymczasem oto zdjęcia moich włosów w grudniu.



Włosy przed wykonaniem zdjęcia zostały umyte oczyszczającym brzozowym szamponem Avea. Niedługo powinien się pojawić na blogu wpis o nim. Po umyciu nałożyłam na 10 minut balsam Natura Siberica Objętość i Pielęgnacja. 
Włosy wysuszyłam w jakiś 70% przy użyciu mojej Rowenty, dałam włosom doschnąć naturalnie.
Na końcówki nałożyłam serum Biovax A+E.

Jeśli chodzi o stan moich włosów, to ogólnie jestem zadowolona. Jedyne, co stanowi problem to pasma, które są najbliżej karku i szyi - te, które ciągle ocierają się o szalik. Są mocno zniszczone :<

Zdjęcie bez lampy jest niestety ciemne, ale chciałam Wam pokazać, że błyszczą też bez dodatkowego oświetlenia.

Pozdrawiam Was wszystkie i życzę świetnej zabawy w Sylwestra! Widzimy się już w Nowym Roku ;)
Asia

29 komentarzy:

  1. Robi mi się przykro-takie piękne włosy

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włosiska.
    Nic dodać, nic ująć.
    Widzę, że wielu osobom wywijają się te końce.
    Nie ma rady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie rzecz biorąc końcówki moich włosów wywijają się od spania w koczku. Nie przeszkadza mi to w ogóle, chyba, że wywijają się w jakiś dziwaczny sposób, jedne w jedną, drugie w drugą ;p

      Usuń
  3. Masz piękne włosy:) jak z reklamy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne, dajesz nadzieję ;) może moje po roku też będą tak świetnie się prezentować.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne sa, gładkie i blyszczace ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne włosy!! Tylko pozazdrościć, nie mogę się doczekać, aż moje osiągną taką długość :) Widzę, że jesteś z Torunia, miło znaleźć mieszkankę rodzinnego miasta wśród włosomaniaczek, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dokąd obecnie sięgają Twoje włosy? Pozdrawiam Toruniankę! :)

      Usuń
    2. 40 cm, tj mniej więcej połowa łopatek :)

      Usuń
  7. Ja to już nie mam słów żeby opisać, jak bardzo podobają mi się Twoje włosy:) widzę zresztą, że zyskują coraz szersze grono fanów!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie dość że długaśne to jeszcze błyszczące jak tafla- powinni Cię zatrudniać przy reklamach sls-owych szamponów, to zaoszczędzili by na grafikach i photoshopach ;)
    jakbyś była zainteresowana moim rozdaniem z naturalnymi kosmetykami, to wpadnij!

    OdpowiedzUsuń
  9. 36 year old Physical Therapy Assistant Brandtr Rixon, hailing from Cumberland enjoys watching movies like Blood River and Vacation. Took a trip to Palmeral of Elche and drives a Ferrari 250 GT LWB California Competizione Spider. skocz tutaj

    OdpowiedzUsuń