Sierpniowe włosy

Wybaczcie, że ostatnio tak rzadko piszę posty. Przez kilka dni nie było mnie w domu, a poza tym ktoś bardzo mądry postanowił zrobić na moim osiedlu jakąś naprawę związaną z ciepłą wodą, a jak wiadomo brak ciepłej wody nie sprzyja zabiegom pielęgnacyjnym ;)



Dziś chciałam Wam pokazać jak wyglądają moje włosy po sierpniowej pielęgnacji. Właściwie nie zmieniałam żadnych kosmetyków. Na zdjęciu włosy zostały umyte szamponem dodającym objętości Alterra `Papaja i bambus`, a następnie na jakieś 20 minut nałożyłam na nie balsam Natura Siberica Objętość i Nawilżenie. Rozczesane przy użyciu Tangle Teezer.

Jestem bardzo zadowolona z efektów, zwłaszcza że przez pewne "usterki" nie mogłam specjalnie o nie dbać. 
Końcówki potrzebują podcięcia, ale tym się zajmę po powrocie z wakacji ;)

Pozdrawiam wszystkich
Asia

12 komentarzy: