Zamówienie z Biochemii Urody

Jak już kilkukrotnie wspominałam, bardzo cenię sobie gotowe do przygotowania zestawy z Biochemii Urody. Aby uzupełnić zapasy i wypróbować coś nowego, złożyłam w zeszły piątek zamówienie. Ku mojemu zaskoczeniu, paczka była u mnie już wczoraj, lecz nikogo nie było w domu, więc dzisiaj leciałam po nią na pocztę ;).


Standardowo już zamówiłam olejek myjący, wersję bezzapachową. Uwielbiam go i nie wyobrażam już sobie demakijażu bez niego ;)



Kilka postów temu pisałam, że powoli kończy mi się puder bambusowy, dlatego trafił do mojego "koszyka".


Zamówiłam także skwalan z oliwek oraz olej z pestek malin, który kupiłam w celu wykonania mgiełki. Czekam także na resztę składników, które zamówiłam z ZSK.


 Na wyjazd postanowiłam zaopatrzyć się w mały słoiczek do pudru sypkiego, abym mogła sobie przesypać mój puder bambusowy. Swoją drogą to małe wydaje się być bardziej solidne niż to standardowe.


I ostatnią rzeczą, którą jestem najbardziej podekscytowana jest serum z witaminą C. Odczułam silną wewnętrzną potrzebę posiadania jakiś antyoksydantów, których mogłabym używać na dzień, także są. Na dniach możecie się spodziewać posta z procesu tworzenia.


Znacie któryś z tych produktów? 

Pozdrawiam
Asia

15 komentarzy:

  1. Znam serum, ale niestety nie miałam okazji wypróbować. Zamówienie złożę za tydzień może ;) miłego kręcenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybko przyszło, ja się czaję na puder bambusowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja cały czas zastanawiam się nad pudrem bambusowym, ale słyszałam różne opinie. Najbardziej zależy mi na silnym matowieniu, bo moja skóra lubi się świecić:/ Dobrze się sprawuje u Ciebie ten puder?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mojej recenzji http://facehairbodycare.blogspot.com/2012/08/puder-bambusowy-z-biochemii-urody.html :) Jak dla mnie mat jest w sam raz ;) Matuje mój okropnie świecący się filtr, więc myślę, że poradziłby sobie z Twoją cerą.

      Usuń
  4. serum z wit c mam i lubię, ale nie wiem czy to samo- mam flavo-C. Chciałabym ten puder :( może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiałam nad flavo-C, ale ostatecznie zdecydowałam się na ten, bo nie wiem jak zareaguję na witaminę C, a ten podobno nie powoduje podrażnień. Ale jeśli mi się spodoba to zapewne przetestuję też flavo-C.

      Usuń
  5. zaciekawił mnie ten puder bambusowy;d

    OdpowiedzUsuń
  6. tam nigdy nic nie zamawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę kupić ten olejek myjący, niebawem będę składała zamówienie na BU, bo kończy mi się puder bambusowy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Puder bambusowy? Muszę rozejrzeć się na Twoim blogu, czy pisałaś o nim, ale jeśli nie - poprosiłabym o to :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też zbieram się żeby w końcu złożyć zamówienie na ZSK :)

    OdpowiedzUsuń