Śmieszne wyszukiwania z Google #4

Cześć wszystkim!

Dziś miała się pojawić włosowa aktualizacja, ale tym razem brak fotografa :<, więc będzie coś do pośmiania się, a mianowicie śmieszne hasła wpisywane w Google, po których ktoś trafił na mojego bloga. 


kosmetyki rosyjzkie
Ostatnio był hydrolad, teraz mamy rosyjzkie kosmetyki - jaki nudny byłby świat bez alternatywnej ortografii :D

naturalna pielengncja twarzy
Kolejny przypadek alternatywnej ortografii, również bardzo wyszukany :D

google wyszukuje 3 razy
Przyznam szczerze, że nie mam zielonego pojęcia, co autor miał na myśli, jednak problem jawi się jako niebłahy!

masaże pań filmiki
Myślę, że ktokolwiek próbował znaleźć coś takiego w internecie, musiał być bardzo rozczarowany, gdy trafił na mojego bloga...

sklejone wlosy roztocza
Brzmi jak nazwa niezłego horroru! To by była pierwsza część, a druga: "Sklejone włosy: roztocza kontratakują" :D


kto nie moze uzywac body woond
Google nie zna nic takiego jak "body woond" - proponuje mi albo body wood (czyli człowieczek z drewna do szkicowania) albo body wand (czyli wibrator). Raczej do drugiej opcji mogą być jakieś medyczne przeciwwskazania. Jakie?! o0

Co Was najbardziej rozbawiło? Mnie, jako fankę tradycyjnej ortografii "kosmetyki rosyjzkie" :D

Pozdrawiam wszystkich
Asia


17 komentarzy:

  1. sklejone włosy roztocza rządzą! chociaż... masaże pań filmiki- też bawią do łez:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zobaczę te cuda w statystykach to też czasem płaczę ze śmiechu :D

      Usuń
  2. Rzeczywiście horror :) Wyobrażam sobie zawód poszukiwacza masaży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez bardzo często trafiam na alternatywą ortografię a czasami na takie słowa,że dziwię się jak ich autor trafił na mojego bloga!:) Bardzo interesujący temat na post:) Obserwuję i zapraszam Cie też do siebie:) Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha, to już lepiej brzmiałoby "ruskie" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tam, zdarza się przy szybkim pisaniu na klawiaturze literówka :P Ale masaże pań filmiki bym pooglądała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. sklejone włosy roztocza bardzo ciekawe:D

    OdpowiedzUsuń
  7. "Sklejone włosy: roztocza kontratakują" to jest niezłe ;D Kolejne hasło powinno być "Sklejone włosy: powrót roztoczy" i byłaby trylogia ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. sklejone włosy roztocza mnie rozbroiły haha <3

    OdpowiedzUsuń