Makijaż: #8

Przygotowałam dla Was makijaż z gatunku "jest 6:30, a ja wyglądam jak zombie" :) Jeszcze trochę ponad pół roku temu codziennie rano wykonywałam złożone, skomplikowane makijaże. Teraz nawet jeśli bym chciała, to nie bardzo mam na to czas (chociaż mój chłopak twierdzi, że gdybym rano nie włączała komputera, to bym miała, w sumie pewnie ma rację ; p). Niestety większość podstawowych makijaży nie daje mi oczekiwanego podkreślenia oka, bez niego mam wrażenie, że wyglądam na trochę chorą. Makijaż, który chcę Wam zaprezentować jest prosty, szybki, ale efektowny i z pewnością bardzo ładnie podkreśla oko. Muszę jednak ostrzec, że jest to makijaż, którego całkowicie powinny unikać Panie z szeroko rozstawionymi oczami. W znacznym stopniu koryguje oczy blisko osadzone. Jeśli chcecie zobaczyć jak wykonać taki makijaż, zapraszam do czytania.



Standardowo zacznę od listy użytych kosmetyków:
- puder bambusowy BU
- korektor Clinique All about eyes nr 01
- baza pod cienie KOBO (zapomniałam o niej na zdjęciu :<)
- tusz do rzęs Sensique XXL Waterproof Mascara
- kredka do brwi Essence Eyebrow designer nr 02
- biała kredka do oczu Avon

- czarny kajal Oriflame 
- róż do policzków Inglot nr 84
- cienie: Inglot 120, 387; MySecret 501



1. Na całą ruchomą powiekę nałożyłam matowy biały cień.
2. Na górnej i dolnej powiece namalowałam kreskę o długości 1/3 linii rzęs, łącząc obie w zewnętrznym kąciku i delikatnie wyciągając ją poza kontur oka, pod minimalnym kątem w górę.
3. Kreski rozcieramy przy użyciu matowego szarego w kierunku do zewnątrz. 
4. Tym samym szarym cieniem delikatnie zaznaczamy zewnętrzną część załamania powieki.
5. Linię wodną zaznaczamy białą kredką.
6. Wewnętrzny kącik rozświetlamy przy użyciu połyskującej bieli.
7. Rzęsy tuszujemy.
8. Jeśli chcemy (ja nie chciałam) możemy pomalować usta szminką. Myślę, że ten makijaż jest dobrą bazą dla większości odcieni, zwłaszcza tych ostrzejszych.


Makijaż prosty, szybki i przyjemny. Maluję się w ten sposób myślę, że średnio raz w tygodniu. 

Macie jakieś swoje sprawdzone sposoby na szybki wyrazisty makijaż oka? 

Pozdrawiam
Asia

4 komentarze: