TAG: Moje włosy w pigułce

Dziś przygotowałam dla Was odpowiedź na TAG "Moje włosy w pigułce". Jeśli jesteście ciekawe moich odpowiedzi, zapraszam do czytania :)


1.Twój naturalny kolor włosów
Ciężko stwierdzić ;) Może mi pomożecie w odpowiedzi na to pytanie? Ani nie jest szczególnie jasny, ani ciemny, chyba po prostu jest to średni brąz.

2.Twój obecny kolor włosów
Taki sam jak naturalny - nie farbuję włosów.

3.Aktualna długość włosów
Niecałe 60cm - jakieś 57, 58cm.

4.Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy
Dłuższych już nie chcę :) Kiedyś z koleżanką ustaliłyśmy wspólnie idealną długość włosów, a mianowicie do łokcia. Przy dłuższych włosach bałabym się, że wyglądam jak Kuzyn Coś (ostatnio coś często odwołuję się do rodziny Addamsów :))

5.Jak często podcinasz końcówki
Raz na 2-3 miesiące.

6.Twoje włosy są proste, kręcone czy falowane
Proste. Czasem końcówki wywijają mi się (na zewnątrz bądź do wewnątrz)  od spania w koczku.

7.Jaką porowatość mają Twoje włosy
Niską.

8.Jakie są Twe włosy- np. suche, przetłuszczające się

Jeśli chodzi o grubość są zróżnicowane - jedne grube, inne mniej. Na pewno są gęste i ciężkie, co często skutkuje małą objętością przy skórze głowy. Przetłuszczają się w normie - myję je co 2-3 dni.

9.Jak wygląda Twój rytuał codziennej pielęgnacji

Mój rytuał włosowy ma miejsce zazwyczaj co drugi dzień. Myję włosy delikatnym szamponem, nakładam balsam bądź maskę do włosów na około 15-30 minut, spłukuję zimną wodą. Zazwyczaj schną naturalnie (niestety przynajmniej raz  w tygodniu muszę je suszyć suszarką). Po wyschnięciu rozczesuję włosy przy użyciu Tangle Teezer. 

10.Czego nie lubią Twoje Włosy- np.wiatru, silikonów, wszystko co przyjdzie do głowy
Spania, gdy są rozpuszczone, bardzo nie lubią wiatru, wysokich upięć - koków czy kucyków, szczotek innych niż TT, nierozczesywania przez dłuższy czas, produktów do stylizacji, olejowania na mokro, nakładania produktów blisko skóry głowy.

11.Co lubią Twoje włosy - np. olejowanie, spacery przy blasku księżyca
Olejowanie na sucho, masło Shea, masaż skóry głowy, rozczesywanie, balsamy Natura Siberica.

12.Jaka jest Twoja ulubiona fryzura
Bardzo podoba mi się kłos, niestety nie umiem go robić i występuje na moich włosach gościnnie ;). Poza tym zwykły warkocz i rozpuszczone włosy.

13.Gdyby włosy umiały mówić, to co by powiedziały
"Jesteśmy z Tobą szczęśliwe, tak trzymaj!"

14.Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację
Około rok temu zaczęłam  o niej czytać, od stycznia tego roku wprowadziłam ją w życie, a więc od 10 miesięcy.


Taguję wszystkich, którzy chcieliby odpowiedzieć na ten TAG :)

Pozdrawiam wszystkich
Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz