Październikowe włosy

 Czas na kolejną miesięczną aktualizację moich włosowych postępów. W tym miesiącu niestety nie dbałam zawsze o nie tak, jak powinnam...


Kilka razy nie nałożyłam po umyciu maski, musiałam je suszyć suszarką o wysokiej temperaturze. Poskutkowało to pierwszymi od dłuższego czasu rozdwojonymi końcówkami - przyznam szczerze, że trochę mnie to podłamało :< Przez to poczułam włosowy regres. Poza tym zaczęłam małe włosowe eksperymenty - o tym będzie post za jakiś czas, gdyż eksperyment nadal w toku :)

Włosy na zdjęciu zostały umyte szamponem Alterra dodającym objętości 'Papaja i bambus'.
Po umyciu włosów nałożyłam na nie na pół godziny balsam Natura Siberica: dla wszystkich typów włosów. Objętość i Nawilżenie.

Strasznie wkurzają mnie te odgniecenia od spania w koku, ale ze względu na super wygodę i fakt, że włosy się tak nie niszczą, chyba to przecierpię. 

Mam jeszcze dla Was małą niewłosową informację. Dziś w Rossmannie wypatrzyłam na półce książkę o Marilyn Monroe za 15zł. Jeszcze nie zaczęłam jej czytać (godzinę temu wróciłam do domu ;)), ale mam nadzieję, że okaże się być fajnie napisana. Sama biografia Marilyn jest pasjonująca. Jeśli chcecie, jak skończę czytać, mogę napisać jej recenzję :)

Co sądzicie o stanie moich włosów? Jest lepiej niż we wrześniu, gorzej czy tak samo?

Pozdrawiam
Asia

28 komentarzy:

  1. Trochę się wywijają, ale kolor i kondycja super! No i długość na +!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna tafla włosów!
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne,długie ,gęste włosy

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze taflę pięknych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju jak patrzę na twoje włosy to popadam w kompleksy :D

    Śliczne!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie długie i zdrowe *.* Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne masz włosy ! jak ja bym chciała mieć już taakie długie no i tak zdrowo-wyglądające ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne włosy! tylko tyle mogę powiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne masz włosy i mega długie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć, znalazłam twój blog na liście Włosomaniaczek i pomyślałam, że może zainteresuje Cię MEGAkrzem, który rozdaję na blogu? :) /http://makiazas23.blogspot.com/2012/11/rozdanie-zgarnij-jedno-z-czterech.html Zapraszam :*


    /masz piękne, długie włosy - wow!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja chętnie przeczytam recenzję tej książki, a włosy piękne jak zawsze!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie ją napiszę jak przeczytam :) Dziękuję bardzo!

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Kurcze, a mi się wydaje, że w ogóle się nie błyszczą o0

      Usuń
  13. Też lubię ten szampon:) moim zdaniem jest bardzo dobrze i nie masz się czym przejmować jeśli chodzi o włosy, robią ogromne wrażenie!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. 21 yrs old Account Coordinator Sigismond Sandland, hailing from Courtenay enjoys watching movies like "Craigslist Killer, The " and Baseball. Took a trip to Three Parallel Rivers of Yunnan Protected Areas and drives a Aston Martin DB3S. dowiedz sie wiecej tutaj

    OdpowiedzUsuń