It's only a picture... tag

Bardzo spodobała mi się odpowiedź na tag u Lil Oddiette, poczułam się otagowana, więc odpowiadam i ja :D. Bardzo ciekawa forma - miałam okazję porobić trochę zdjęć :D


Zasady
1. Umieść w poście baner z tytułem tagu i linkiem do Kirei, inicjatorki tagu. 
2.  Odpowiedz w formie zdjęcia na 17 pytań - może to być pojedyncze zdjęcie, kolaż złożony z kilku zdjęć, sfotografowany rysunek czy PrintScreen. Ważne, żeby odpowiedź była w formie graficznej, a nie tekstowej - ewentualnie krótki podpis dozwolony :).
3. Postarajcie się, aby większość zdjęć była Wasza własna, a nie np. pobrana z Internetu z podaniem źródła. Wtedy ten tag będzie bardziej osobisty i ciekawy, choć kilka pytań trochę utrudnia to zadanie (np. w pytaniu o życzenie).
4. Otaguj 7 osób.

Oto moje odpowiedzi na pytania:
1. Codziennie widzisz


Moje śniadanko - takie samo od roku : D - jogurt, 3 łyżki płatków owsianych, troszkę owoców - zimą to suszona żurawina, latem borówki i maliny <3

2. Ubranie w którym "mieszkasz"


Skarpetko-bambosze zrobione dla mnie na drutach przez babcię mojego chłopaka. Najcieplejsze i najwygodniejsze na świecie!

3. Ulubiona pora dnia



Kiedy mogę się zrelaksować, obejrzeć serial czy poczytać magazyn. 

4. Coś nowego?


Haha, prościej by było zapytać o coś starego :D Kilka przykładowych ciuszków :)

5. Właśnie tęsknisz za ...

Malinami i borówkami!

6. Piosenka, która za Tobą chodzi




Są takie dwie: pierwsza w ogóle nie należy do moich ulubionych gatunków muzycznych, ale strasznie wpada w ucho, druga dobrze definiuje mój gust muzyczny :)

7. 'Nagłówek' tygodnia to ...



8. Najlepszy moment tygodnia to...

Zumba i siłownia :D. No i piątek :)

9. Czym chciałaś być jako dziecko?
Miałam założyć z siostrą kancelarię prawną. Siostra kończy prawo, a ja studiuję ekonomię, więc chyba jednak nam nie wyjdzie :D 

(ja jako niedoszły radca prawny :D)
10. Nigdy nie rozstajesz się z ...



11. Co można znaleźć na Twojej liście życzeń?



12. Twoja miłość od pierwszego wejrzenia



13. Coś co robisz cały czas...


Niestety nie umiem się od tego cholerstwa odzwyczaić :<

14. Zdjęcie tygodnia

Zmęczona życiem Biańczysława

15. Ulubione słowo/wyrażenie?


16.  Najlepszy moment roku



(zdjęcia z moich podróży na Rodos i na Sycylię + Rzym i Pompeje)

17. Ktoś kto potrafi zawsze Cię uszczęśliwić 


Taguję:
i wszystkie inne, które chciałyby wykonać ten tag :)

Myślę, że to bardzo fajny sposób, żeby się poznać, poza tym mi wykonywanie tego tagu sprawiło dużo radości :) Polecam!

Pozdrawiam wszystkich 
Asia

14 komentarzy:

  1. haha, dziękuję, świetny tag! Na pewno na niego odpowiem i też znajdzie się tam moje kochane psisko:) Biańczysława jest cudowna.
    a jak dojechałam do punktu 15 to prawie padłam...:D nagminnie stosuję słówko "pierdyliard" na zmianę z "pierdylion" <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no patrz, to super, pierdyliard to słowo klucz :D Będę czekać w takim razie, jestem bardzo ciekawa Twojego psiaka :)

      Usuń
  2. Biańczysława jest świetna. A patrząc na skarpetko-bamboszd skojarzylaś mi się z elfem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, zaraz jej przekażę jak wstanie ze swojej pośniadaniowej drzemki :D No rzeczywiście, mam elfie stopy chyba ;p

      Usuń
  3. Dziękuję za otagowanie, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentuje ta żółta torebka :) muszę dołożyć do mojej owsianki suszonej żurawiny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Koniecznie spróbuj z żurawiną, jest przepyszna :)

      Usuń
  5. Uwielbiam Big Banga, ale ... Sheldona nie zdzierżam, yyyyyh! Ten serial jest jak stąd do Las Vegas, robi mi dzień, ale po pierwszym odcinku się na to nie zapowiadało :)
    Polecam Sherlocka i Mad Men

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda, pierwszy odcinek był taki sobie :) może wypróbuję te seriale :)

      Usuń