Wypowiedzcie się!

Cześć dziewczyny!
Dzisiaj posta jako takiego nie będzie - dziś chciałabym, żeby role się odwróciły i żebym to ja czytała Wasze opinie.
Jak widzicie, po prawej stronie na górze pojawiła się ankieta dotycząca tego, o czym chcielibyście częściej czytać na blogu. Bardzo zależy mi na tym, żebyście wzięły udział w tej ankiecie - dzięki temu będę mogła bardziej dostosować pojawiające się posty do Waszych preferencji. Ponieważ zdaję sobie sprawę z tego, że ankieta nie wyczerpuje wszystkich możliwych odpowiedzi, dodaję tego posta.
Chciałabym, żebyście napisały w komentarzach Wasze opinie, których nie mogłyście zawrzeć w ankiecie. Fajnie by było, gdybyście wypowiedziały się też na temat wyglądu bloga i tego typu rzeczy.
Za wszystkie odpowiedzi będę bardzo wdzięczna!
Buziaki!
Asia

edit: Musiałam usunąć ankietę bloggerowską, bo usuwała mi odpowiedzi, zastąpiłam ją ankietą Google Docs. Z góry Was przepraszam, że będziecie przekierowane i podziękują Wam po francusku, ale nie umiem nic na to poradzić, i tak wspięłam się na moje informatyczne wyżyny edytując kod :D

4 komentarze:

  1. Głosuję za włosami (a to niespodzianka :D ) i twarzą ;)
    A wygląd jest ok. Bardzo lubię ten wzór tła. Zwłaszcza to, że można zmieniać jego kolory np. ze zmianą pór roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :)
      W sumie nie wpadłam na to, żeby zmieniać wzór tła zgodnie z porą roku, to bardzo dobry pomysł! :)

      Usuń
  2. już oddałam głos :D ale najlepiej pisz o tym,co Cię naprawdę kręci! wtedy z czasem każdy to będzie czytał :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń