Śmieszne wyszukiwania z Google #2

Ostatnio spodobał Wam się post tego typu (klik), a ja uzbierałam już kolejną listę bardzo absurdalnych wyszukiwań z Google. Oto nowa porcja śmiechu :D :


Jak i poprzednio zachowałam oryginalną pisownię :)


1. mała filozofia nigdy
Muszę przyznać, że brzmi fascynująco :D. Ja kieruję się w życiu raczej filozofią hedonistyczną, jednak może gdy poznam małą filozofię nigdy to może zmienię poglądy!

2. wlosy na tasmie klejącej
Auć! Wiem, że nie możecie mnie teraz pociągnąć za włosy, ale siedzą dość mocno, więc albo to tak naturalnie albo na Kropelkę, nie ryzykowałabym z taśmą klejącą :D

3. czy przesyłka jonsons baby
Nie. Ale o co chodzi? :D

4. małe pęcherzyki na ciele
Gdybyś pytał(a) o łuski to może bym coś pomogła, ale pęcherzyków nie mam :< 

5. najgłupsze sposoby na pielegnacje
Dzięki, zawsze miło być docenionym :D Chyba zmienię tytuł bloga na takowy :D 

6. myje wlosy szamponem bambino
Gratuluję! Ta wiedza uczyniła mnie szczęśliwszą!

7. nych na końcu
Nie wiem czym jest ten nych, ale chętnie się dowiem co to i dlaczego jest na końcu!

8. kredka bambino na linię wodną
Trochę mnie boli na samą myśl. Ale za to co za oszczędność! 24 kolory za 10 zł, tego nie pobiją nawet kredki Emily z GR! 

Które Wam się najbardziej podobało?

Pozdrawiam wszystkich
Asia

14 komentarzy:

  1. ha ha ha, znowu się ubawiłam:D!!! nych nych! ja ciągle czekam na takie rewelacje u siebie, ale wciąż drętwo w moich wyszukiwaniach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że znajdziesz coś fajnego, chętnie poczytam :D

      Usuń
  2. Takie wpisy zawsze czytam uchachana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Heheh ludzie to mają pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha ;D Ludzie są bardzo kreatywni ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie najbardziej ciekawi, jakich oni odpowiedzi od tego Google'a oczekują :D

      Usuń
  5. Dla mnie 8 wygrywa. No na to bym nie wpadła. Ale ilość kolorów faktycznie powala, dostępność i cena również. Cóż za piękna idea! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 'Najgłupsze sposoby na pielęgnację' po co ktoś coś takiego wgl szuka?:D

    OdpowiedzUsuń