Majowe włosy

Koniec maja, a więc czas na aktualizację włosową. Włosy w maju sprawowały się różnie, żałuję, że nie miałam czasu na to, żeby zawsze zajmować się nimi tak jak trzeba. Ale ogólnie na pewno nie było źle :)

Nie mam dla Was zdjęcia bez lampy, bo wykonywałam je w deszczowe popołudnie, a jak wiadomo ciężko wtedy o dobre światło.

Włosy na zdjęciu umyłam tego samego dnia, skalp standardowo przy użyciu szamponu Alterra Papaja i Bambus, włosy na długości żelem Natura Siberica. Potem nałożyłam na nie na jakieś 15 minut balsam Natura Siberica Objętość i Pielęgnacja - mój ulubiony :)


W sumie nie ma na co narzekać :) Chociaż zawsze jestem nie do końca zadowolona z blasku.

Jak w maju sprawowały się Wasze włosy? Jesteście z nich zadowolone?

Pozdrawiam wszystkich
Asia

24 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się Twój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja przez długi czas go nie lubiłam, dopiero jakiś czas temu się przekonałam :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szkoda że w świetle dziennym go tak dobrze nie widać :<

      Usuń
  3. śliczne są, takie gładkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. je soooo... Jakie włosy! Autorko, Ty szczęściaro, piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka super tafla :) i gęściutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, jakie zdrowe włosy! Jaki blask, jaka gęstość.. Popadłam w kompleksy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są bardzo długie i ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. są piękne :) bardzo ci ich zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehhhh ... jak ja bym chciała mieć takie piękne włosy jak Ty ..... moje to jakaś porażka - nic im nie pomaga .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie poddawaj się! Znalezienie odpowiedniej pielęgnacji i odpowiednich kosmetyków wymaga czasu i niestety metody prób i błędów. Jakie masz włosy? Co jest ich głównym problemem?

      Usuń