Mój nowy rower!

Cześć wszystkim!
W końcu mogę Wam zaprezentować mój rower - w czwartek odebrałam go z serwisu i do dzisiaj pogoda była na tyle fatalna, że nie miałam szansy go "ochrzcić". Dziś w końcu nadszedł ten dzień i z chłopakiem wybraliśmy się na małą przejażdżkę, podczas której zrobił mi kilka zdjęć.


Najpierw kilka słów o rowerze:
jest to rower polskiej firmy Mexller, model Holenderka. Do wyboru miałam 4 kolory: biały, czarny, brązowy i piaskowy - wybrałam ten ostatni. Został zakupiony w internetowym sklepie rowerowym Prima Rowery.

Kilka słów o szczegółach:
- rama roweru - 17 cali stalowa
- ilość biegów - 3 (mechanizm Shimano Nexus 3 w piaście)
- hamulec przedni - ręczny, V-brake
- hamulec tylny - torpedo (nożny)
- koła - 26 cali
- oświetlenie - dynamo

Szukałam roweru miejskiego, który miałby kilka biegów. Zależało mi również na tym, żeby pozycja w czasie jazdy była maksymalnie wyprostowana - do rowerów zawsze najbardziej zrażał mnie fakt bycia mocno pochylonym - miałam doświadczenie tylko z "góralami". Nie planuję nim jeździć jakoś za miasto, raczej będzie mi służył do przemieszczania się po mieście jako znacznie zdrowszy środek lokomocji niż samochód czy komunikacja miejska.


Chciałam, żeby miał koszyk - ten model niestety nie miał go w zestawie. Na szczęście w ofercie sklepu znalazł się koszyk na klips, który nie jest przykręcony na stałe i można w każdej chwili odczepić.

A co spowodowało, że zapragnęłam mieć rower? Może to się wydawać śmieszne, ale był to przede wszystkim ten bardzo prosty, ale jak bardzo sugestywny obrazek:

źródło: Google

Jeszcze zdjęcie :) Przy okazji chciałam Wam zaprezentować, jak piękny jest mój Toruń - zdjęcie zostało zrobione w parku na Bydgoskim Przedmieściu. Ten mały punkt widokowy nie znajduje się w tym miejscu bez przyczyny - z niego rozciąga się przepiękny widok na dwa stawy, strumyk, który wpływa do jednego z nich. Chyba najbardziej urokliwe miejsce w całym parku :) 


A czy Wy macie rowery? Lubicie jeździć? Może chciałybyście zobaczyć więcej zdjęć Torunia?

Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Asia

17 komentarzy:

  1. przepiękny rower!
    mam koze ale jest w tragicznym stanie :D najważniejsze, że jeździ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! To prawda - najważniejsze, że jeździ :)

      Usuń
  2. Również jestem z Torunia, a omawiane miejsce znam od dziecka :D Śliczny rower, marzy mi się podobny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super! Ja też tam jako dziecko biegałam :D dziękuję bardzo :)

      Usuń
  3. Park nad Martwą Wisłą <3 Biegam tam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny,ile kosztował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niecałe 700 złotych, jednak akurat udało mi się trafić na promocję, bez promocji byłoby to jakieś 170 zł więcej.

      Usuń
  5. soooo hipster

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem, mi się wydaje, że bardziej hipsterski byłby np. miętowy ;)

      Usuń
  6. Mexller- krążownik szos! Ładną mu ksywę nadałam?:)

    Biniek xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rowe, ja mam damkę starą ale jeździ, rozglądam się za nowym, i wpadły mi w oko rowery Cube https://poranaruch.pl/rower-cube-opinie-ranking/ mój znajomy tez ma taki, ciekawe jak się na nim jeździ :)

    OdpowiedzUsuń