Pierwsze urodziny bloga!

Wczoraj był bardzo fajny dzień, gdyż dokładnie rok temu napisałam na tym blogu mojego pierwszego posta! Naprawdę ciężko uwierzyć, że to już rok :)



W ciągu tego roku napisałam 142 posty, jest ze mną 175 obserwatorów, uzbierałam łącznie ponad 62 tysiące wyświetleń i prawie 1500 komentarzy. Jest to naprawdę ogromny sukces i chciałabym Wam z całego serca podziękować za to, że codziennie jesteście ze mną. Każdy nowy komentarz, każdy kolejny obserwator zachęca mnie do dalszego pisania :) Bez Was ten blog by nie istniał! Chciałabym też podziękować mojemu chłopakowi za to, że namówił mnie do pisania bloga i mojej rodzinie za to, że mi kibicuje :)

To pizza, którą zrobiliśmy razem z moim chłopakiem (w sumie to w większości on zrobił, świetnie gotuje!) nawiązująca do dzisiejszych urodzin :D Była przepyszna!


ta akurat jest nie moja, bo z mięsem, ale chciałam Wam pokazać, jak się prezentuje taka pizza w całości

Chciałam się też Wam dzisiaj pochwalić moim rowerem, który dotarł do mnie w piątek, lecz niestety miałam mały problem ze złożeniem go (np. koło skręcone w złą stronę... :D), więc do czwartku jest w serwisie. Kiedy tylko go odbiorę, to go Wam pokażę :) 

Jeszcze raz wszystkim Wam bardzo dziękuję! 

Pozdrawiam Was
Asia

22 komentarze:

  1. Gratulacje! Życzę Ci dalszych sukcesów w blogowaniu Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również życzę kolejnych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój blog też niedawno obchodził rocznicę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ! Życzę kolejnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wytrwałości i życzę dalszej motywacji w pisaniu postów!

    Poza tym- zrobiłams ię przez Ciebie głodna, też bym chciała zjeść tak apetycznie wyglądającą pizze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Cieszę się, że pizza Ci się podoba :>

      Usuń
  6. Najlepszego laska!:D STO LAT!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszego laska! STO LAT;)

    Biniek xD

    OdpowiedzUsuń
  8. sto lat sto lat!:) a pizza wygląda obłędnie!:) gotowanie i jedzenie we dwójkę- uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sorki za double komentxD Coś mi się pochrzaniło :)

    Biniek xD

    OdpowiedzUsuń