Kogo warto obserwować na Instagramie?

List tego typu krąży w Internecie już sporo, ale zazwyczaj są to te same powtarzające się osoby - Victoria Beckham, Rihanna i inne celebrytki. Moja lista jest w sumie całkowicie inna i myślę, że jest duża szansa, że jeszcze tych kont nie znacie :)

iamgalla
Jeśli lubicie MEGA przystojnych i świetnie ubranych facetów koniecznie zacznijcie śledzić Adama, który prowadzi bloga iamgalla.com.



biddythehedgehog
Nie wiem, czy już kiedyś Wam pisałam, ale uwielbiam jeże i chciałabym kiedyś mieć dokładnie takiego, jak Biddy, czyli afrykańskiego jeża pigmejskiego. Ten jest naprawdę najbardziej uroczym zwierzątkiem na świecie i nie jest to jeż byle jaki, tylko jeż-podróżnik!



parisinfourmonths
Instagram autorki bloga, o którym pisałam Wam w ulubieńcach maja. Wiele pięknych zdjęć Paryża i po prostu wycinków z życia codziennego Carin.



glitterguide
Jeśli po prostu lubicie oglądać zdjęcia ładnych, kobiecych rzeczy (a więc często dodatków, kosmetyków, koktajli itp.) to zerknijcie na to konto. Same śliczne, słodkie rzeczy, tak do popatrzenia i do pozachwycania się.


frenchiebutt
Przesłodki buldożek francuski, który ma niespełna roczek :)



Pieseły - minapple i marutaro
Kocham pieseły! (czyli psy rasy shiba inu) Na Instagramie śledzę ich kilka, a te dwa to moje ulubione. Oba mieszkają w Japonii i oba "wrzucają" codziennie kilka zdjęć, jak robią niesamowicie śmieszne i urocze rzeczy. Właściciele Maroon (minapple) są dość szaleni, bo piesek ma więcej zabawek niż niejedno dziecko i nieraz je przy stole, a Maru jest chyba najszczęśliwszym psem świata - na każdym zdjęciu się uśmiecha!

Marron

Maru

Polecam Wam też konta naszych polskich blogerek, które dodają przepiękne zdjęcia - Kasi Tusk z Makelifeeasier, Idalii i Aliny z Designyourlife :)


Kogo Wy śledzicie na Instagramie?




Znajdziecie mnie też tutaj



6 komentarzy:

  1. Oj Adam, Adam, jest na czym zawiesić oko;) jednak ja instagrama nie posiadam i nie zamierzam mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ile ciekawych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zakochana w buldogach francuskich! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. super post,na pewno zacznę obserwować chociażby tego przystojniaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeż podróżnik jest uroczy :) Zaczynam go obserwować! :)

    OdpowiedzUsuń