Tydzień w zdjęciach (30)

Kochani, wybaczcie chwilową totalną nieobecność na blogu - sesja wykańcza psychicznie i fizycznie, potrzebowałam małego resetu i czasu offline. Na szczęście już bliżej niż dalej :)

Nowy dom dla moich szminek - kiedyś miałam dosłownie kilka, a od jakiegoś czasu je kolekcjonuję. Zrobiło ich się na tyle dużo, że nie mam już ich gdzie trzymać. W tym pudełeczku będą mieszkać blisko wyjścia tak, żebym po drodze mogła łatwo którąś z nich złapać :)


Zawsze myślałam, że niemożliwym jest zamówić tylko jedną czy dwie rzeczy ze sklepu z rosyjskimi kosmetykami, a jednak okazało się, że jest to wykonalne! Zamówiłam kończący mi się już aloesowy krem Bioluxe oraz jedną nowość - odświeżającą maseczkę do twarzy z miętą z serii Kąpiel Agafii. Użyłam jej na razie raz, ale spodobała mi się, bo rzeczywiście odświeża i poprawia koloryt cery, a przy tym przepięknie pachnie.


Strój dnia z egzaminu z bankowości - bardzo ekscytujące wydarzenie ;) W lewej dłoni moje pięć tysięcy kluczy :D


Mówiłam już, że uwielbiam filmy na podstawie komiksów? Jednymi z moich ulubionych są te o X-Menach, dlatego bardzo się cieszyłam, że w końcu udało mi się zobaczyć najnowszą część. Film jest rewelacyjny, trzyma w napięciu - jeśli lubicie produkcje tego typu to koniecznie się wybierzcie :) Tym bardziej, że w młodego profesora Xaviera wciela się James McAvoy, młodego Magneto gra Michael Fassbender, a w filmie występuje również Peter Dinklage.


Niedawno w Toruniu otwarto Columbus Coffee - zakochałam się w tym miejscu, a szczególnie w ich smoothie na bazie jogurtu, banana i kiwi. Rewelacja :)


 Jak minął Wasz tydzień?


Znajdziecie mnie też tutaj





13 komentarzy:

  1. Śliczna spódniczka :) mogę wiedzieć gdzie ją zakupiłaś? w jakiejś sieciówce? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm aż się głodna zrobiłam, a apropo kluczy - ostatnio zgubiłam swoje do samochodu. I teraz mam problem..

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocza spódniczka i narobiłaś mi ochoty na jedzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ładniutka jesteś :) i świetna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo takiego smoothie bym spróbowała :) Ja w tym tygodniu byłam w kinie na "22 Jump Street" i pokochałam ten film tak samo jak jego pierwszą część :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sesja zabija powoli.. mi całe szczęście został ostatni egzamin w czwartek, a potem od poniedziałku zaczynam staż :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam ostatnio to pudelko w Pepco i zastanawiałam się na co je przeznaczyć, pomysł z pomadkami to strzał w 10! :)

    OdpowiedzUsuń