Tydzień w zdjęciach (29)

W końcu zaczął się mundial! Jak wiecie kocham piłkę nożną, więc śledzę wszystkie mecze z wypiekami na twarzy i nieraz ze łzami w oczach (Hiszpania - chlip :<).


Z okazji otwarcia mistrzostw wybrałam się ze znajomymi do pubu na oglądanie meczu :). Co by nie mówić - w porównaniu do oglądania meczu w domu - to zupełnie inna, o wiele fajniejsza atmosfera.


Wyciągnęłam przyjaciół na kolację do Manekina - oboje byli pierwszy raz i wyobraźcie sobie (wszyscy mają prawo być oburzeni!) - nie smakowało im! Szczerze nie mam pojęcia jak to możliwe, mnie smakowało jak zawsze i nadal pozostaję wierną fanką :)


Tym bardziej, że wprowadzili do oferty przepyszną i bardzo tanią lemoniadę :)


 Przepyszne truskawkowe lody od Sowy - pasują mi kolorystycznie do spódnicy :)

W Naturze trwa obecnie promocja 1+1 na produkty do ust - nie mogłam przejść obok tego obojętnie ;). Kupiłam dwie szminki z Maybelline - przepiękną ostro czerwonawo-różową w chłodnej tonacji ColorSensational (nr 904 Vivid Rose) i bardzo naturalną ColorWhisper z delikatnymi drobinkami (nr 160 Rose of Atraction). Są naprawdę fantastyczne, a do tego wszystkiego za obie zapłaciłam 28 zł, ponieważ w ramach promocji tańszą dostałam gratis :)




Poza tym wczoraj uczestniczyłam w charytatywnym maratonie zumby - biletem wstępu była karma dla zwierzaków z toruńskiego schroniska. Bawiłam się świetnie, choć byłoby jeszcze fajniej, gdyby nie psuła się pogoda - impreza odbywała się w plenerze i co jakiś czas zaczynał padać deszcz :<


Jak minął Wasz tydzień? Oglądacie mundial?


Znajdziecie mnie też tutaj





6 komentarzy:

  1. Bardzo bym chciała pójść na maraton zumby :) Ja też ubolewam nad porażką Hiszpanii, no ale Holandia pokazała klasę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taak Hiszpania... Ale Anglia-Włochy był naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co jest na tym talerzu, ale wygląda bardzo zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie oglądam, chyba że ze znajomymi ;p sama z siebie rzadko, wole siatkówkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zumba to coś co kocham najbardziej! ale szkoda, że deszcz Wam przeszkadzał. a co do manekina, ja tam go uwielbiam :D!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia.
    u mnie też jest planowany maraton zumby,więc może się wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń