Tydzień w zdjęciach (31)

W piątek napisałam i zdałam ostatni już egzamin! Muszę jeszcze napisać kilka projektów, a nareszcie mam wolne! Koniec z przestojami na blogu :)

Najlepszy wyprzedażowy łup na świecie - przepiękne, ciężkie, motocyklowe i skórzane (!) botki na jesień z Zary, kupione za połowę pierwotnej ceny. Kupiłam je w sklepie internetowym Zary i przywiózł mi je kurier, bardzo wcześnie rano, czym mnie obudził - śmiałam się, że w taki sposób mogę być budzona codziennie! :)


W piątek świętowaliśmy ze znajomymi urodziny koleżanki - z tej okazji upiekła niesamowity warstwowy sernik na zimno z serków homogenizowanych i galaretek w różnych smakach. Przepyszny, a bardzo delikatny i dość dietetyczny :)

Każdy ma swoje małe rytuały - ja w każdą niedzielę robię sobie wieczorem domowe minispa. Peelingi, maseczki, balsamy, a do tego pedicure i szczotkowanie na sucho. Spędzam wtedy w łazience dobrą godzinę, ale za to jakie wszystkie te zabiegi są odprężające! No i robię coś dobrego dla swojego ciała :) U Was też niedziela jest dniem spa? 


Przez okropną pogodę nie muszę ostatnio zbyt często zakładać moich okularów przeciwsłonecznych, więc żeby nie męczyć oczu soczewkami, noszę okulary. W sumie im więcej je noszę, tym bardziej podoba mi się to, jak w nich wyglądam! +50 do mądrości!


Truskawki zapewne niedługo się skończą, korzystam więc z nich najbardziej jak się da :) Poza koktajlem, najbardziej lubię je jeść jako dodatek do mojej śniadaniowej owsianki. Przepyszne, sycące i bardzo zdrowe :)


Jak Wasz tydzień? Już po sesji?



Znajdziecie mnie też tutaj





14 komentarzy:

  1. Prześlicznie Ci w okularach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co to za model okularów? bo wydaje mi się, że mam identyczne tylko kolor inny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie, są to okulary Ray Ban, niestety nie wiem, jaki model dokładnie :(

      Usuń
    2. tak myślałam, a jak chcesz sprawdzić model to jest napisany po wewnętrznej stronie nausznika :D

      Usuń
    3. Ooo, już wszystko wiem w takim razie :D Model 5228, kolor 2126 :)

      Usuń
  3. Świetny mix. Fajne te buty udało Ci sie upolować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne buty, lubię taki krój :) oby dobrze Ci służyły ;) A sernik na zimno - UWIELBIAM:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję!
      W takim razie *high five*, też uwielbiam! :D

      Usuń
  5. Ja również jestem już oficjalnie po zdanej sesji ;-) Aktualnie odbywam praktyki, więc raczej z odpoczynku nici ;-)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń