Tydzień w zdjęciach (37)

Ostatni tydzień wakacji za nami. Mimo ze w teorii, jako studentka, mam wakacje jeszcze przez miesiąc, to w praktyce kończą się one dla mnie dzisiaj - od jutra zaczynam miesięczne praktyki.


W tym tygodniu w Toruniu odbywał się festiwal światła Skyway, który ma miejsce któryś już rok z rzędu. Pomimo że uważam, że w ogólnym rozrachunku tegoroczna edycja była słabsza niż zeszłoroczna, to instalacja, która była rozstawiona na całej ulicy Szerokiej była niesamowita - zapierała dech w piersiach. Światła migające w rytm np. Bohemian Rapsody lub Skyfall ułożone w kształt tunelu - rewelacja! Polecam Wam zobaczyć to na YouTube, jeśli oczywiście nie mieliście okazji zobaczyć na żywo.


Ulubione muffinki mojego autorstwa - bananowe z czekoladową niespodzianką. Nieskromnie powiem, że są przepyszne :)

 Niespodzianka od ukochanego - same moje ulubione rzeczy :)

Mój ulubiony burger z najlepszej (moim zdaniem) toruńskiej burgerowni - Burger MEN. Z kurczakiem panierowanym w płatkach kukurydzianych, ziołowym majonezem i pysznymi grubymi frytami.



 Selfie przed kolejnym spotkaniem Toruń Blog Meeting.


Prezentacja Konrada Kruczkowskiego z Halo Ziemia, który był naszym prelegentem na wczorajszym spotkaniu toruńskich blogerów.


Babeczki przygotowane na spotkanie przez Gosię z bloga Osiakowe Gotowanie. Niebieski krem barwił zęby - było przy tym dużo śmiechu, a muffiny były przepyszne!


Brytyjski sierpniowy Vogue przywieziony z Anglii przez tatę. Jest niesamowicie gruby, waży z 1,5 kg! Leci też do mnie Vogue amerykański, który jest jeszcze grubszy!

Jak minął Wasz tydzień? Wakacje się dla Was skończyły czy jeszcze trwają?




Znajdziecie mnie też tutaj





9 komentarzy:

  1. Dla mnie też się już kończą, ale dopiero jutro. Wychowawczyni olała system i nie robi nam rozpoczęcia roku w klasie maturalnej. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany, zapomniałam - masz prześliczne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo, jak przyjemnie !:) Jesteś śliczną kobietą!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosimy o przepis na muffinki bananowe, skoro tak zachwalasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, muffinki robię z przepisu Rynn :) http://iamnotevenhere.blogspot.com/2011/06/minichlebki-bananowe-z-czekoladowa.html

    OdpowiedzUsuń
  6. aż wstyd że mieszkam w Toruniu 20 lat i nie byłam na Skyway! ale pięknie było, widziałam filmiki :)

    OdpowiedzUsuń