Gwiazdy, których styl uwielbiam

Myślę, że większość z nas lubi obserwować styl gwiazd - ja również, choć niestety dość rzadko stwierdzam, że któraś z nich rzeczywiście potrafi się ubrać. Są jednak cztery takie, których stylizacje praktycznie zawsze mi się podobają.

Mira Duma
Moją największą inspiracją, której styl po prostu uwielbiam jest Miroslava Duma - założycielka modowego serwisu Buro24/7. Nie tylko uwielbiam patrzeć na jej ubrania, ale także na nią samą, jest prześliczna, drobna i wygląda na niesamowicie sympatyczną.
Cenię ją szczególnie za to, że w rewelacyjny sposób potrafi oswajać obecne trendy, robi to z wielką klasą i łatwością, nigdy nie wygląda jak przebrana. Do tego rzeczywiście bardzo wyraźny jest jej własny styl - nie jest jedynie kopią modelek z wybiegów czy manekinów.







Victoria Beckham
Styl Victorii nie jest mi tak bliski styl Miry - Victoria ubiera się bardzo elegancko, jednak od kilku lat trzyma ten sam, wysoki poziom. Ma fantastyczne projekty, jej stylizacje zawsze są bardzo spójne, proste fasonem i także ma typowy, charakterystyczny dla siebie własny styl.  Wie też doskonale jakie fasony jej pasują, a jakie nie - zwróćcie uwagę, że we wszystkich trzech stylizacjach ma te same okulary, a w dwóch z nich ten sam płaszcz (który zestawiła jednak w zupełnie inny sposób)!






Olivia Palermo
Olivię uwielbiam za to, że nosi trendy w sposób niewymuszony, podobnie jak Mirze przychodzi jej to z łatwością, a przy tym zawsze potrafi zachować naturalność. Ze wszystkich czterech jej styl lubię najmniej - jest najmniej charakterystyczny.





Blake Lively
Uwielbiam stylizacje Blake na wszelkiego rodzaju gale, rozdania nagród i premiery. Ma niesamowite wyczucie stylu, rewelacyjnie potrafi podkreślać atuty swojej figury, ma też w sobie dużo elegancji. Mimo że wiele innych aktorek bardzo dobrze potrafi ubierać się na gale, Blake zasługuje na szczególny szacunek, bo nie korzysta z usług stylisty, a nigdy nie zalicza żadnych modowych wpadek :)





Styl których gwiazd lubicie najbardziej?



Znajdziecie mnie też tutaj





8 komentarzy:

  1. Ja jakoś na zagraniczne gwiazdy mało zerkam, ale z naszych rodzimych bardzo lubię styl i ogólną prezencję Mai Sablewskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mirka jest boska, ale najlepszym stylem dla mnie jest połączenie Seleny Gomez, Mirki, Victorii i Taylor Swift ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Blake świetnie wygląda, ale bardzo nie lubię jej jako aktorki.
    Skoro przy Plotkarze jesteśmy, to uwielbiałam styl Blair :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnych, nie obserwuję gwiazd i ich stylu- większości osób, które tu wymieniłaś w ogóle nie kojarze.

    OdpowiedzUsuń
  5. A teraz powiedz mi, czy ogólnie planując też stylizacje myślisz też od razu o jakiś dodatkach do odzieży? Teraz zaczyna się sezon szalików i w różnych stylizacjach używa się pasków, bo również są bardzo mocne. Moim zdaniem takie dodatki też powinny być bardzo dobrej jakości. Tylko wtedy mogą być idealnym dopełnieniem całej stylizacji! Wejdźcie sobie na stronę https://versoli.pl/pl/ . Sprawdźcie je koniecznie! Dodatków mają tam mnóstwo i na pewno znajdziecie dla siebie coś pięknego i odpowiedniego. W końcu mnóstwo osób z tego korzysta. Pamiętajcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam styl paryżanek zdecydowanie najbardziej. Klasa elegancja i styl. Paryż to stolica światowej mody, a kobiety oprócz stroju dbają także o odpowiednią bieliznę. Ja sama staram się mieć zawsze ładney i wygodny komplet. Ostatnio na https://www.gaia.com.pl/majtki/figi/ kupiłam sobie świetne figi, idealne do mojej sylwetki. Mąż uwielbia jak mam je na sobie. To właśnie jest styl - pod ubraniem i na zewnątrz :)

    OdpowiedzUsuń