Ulubieni tygodnia 14.09.

Postanowiłam zmienić odrobinę formułę coniedzielnych postów - dotychczas co tydzień pojawiały się tygodnie w zdjęciach, a od dziś będzie pojawiać się zarówno kilka zdjęć z mojego tygodnia, jak i ciekawe linki, które mnie zainspirowały czy piosenki, które za mną chodzą. Dajcie znać, co o tym sądzicie :)


Korzystając z tego, że pogoda nas ostatnio znowu rozpieszcza, wybraliśmy się w sobotę z chłopakiem nad jezioro, tak żeby sobie poleżeć i poodpoczywać. Spodziewałam się, że jednak będzie trochę ludzi, a oprócz nas było może 5 ludzi! Odpoczynek w takiej ciszy na łonie natury, nad wodą, jest po prostu niesamowity i maksymalnie odprężający. Polecam :)

Ciekawe linki:

1. Bardzo ciekawy artykuł o tym, dlaczego warto medytować.
2. Gwarantuję Wam, że po przeczytaniu tego artykułu już nigdy nie zjecie tilapii.
3. Mega przydatny artykuł o zarządzaniu swoim czasem na podstawie tego, jak robią to ludzie sukcesu.
4. Fantastyczna inicjatywa - bieganie razem z psiakami ze schroniska. Fanpage Biegu na sześć łap

Obecnie non stop słucham dwóch piosenek:

- nowego singla Calvina Harrisa



- i nowej (przynajmniej dla mnie) piosenki Bastille - nie polecam oglądać teledysku, dla mnie jest przerażający :)



Co Was zainspirowało czy zaciekawiło w tym tygodniu?




Znajdziecie mnie też tutaj




2 komentarze:

  1. Bastille coś ma z przerażającymi teledyskami, dla mnie Pompeii jest straszne.

    Ja w tym tygodniu zachwycałam się odkrytymi bajkami Disneya - Fantasia i mówię o nich wszystkim dookoła, bo są niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio niczego nie słucham. Za to zazdroszczę ciszy i spokoju :)

    OdpowiedzUsuń