Ulubieni tygodnia 28.09.

Podobnie jak sporo osób jestem w tej chwili odrobinę podziębiona - w czwartek ulewa przemoczyła mnie do suchej nitki, co odbiło się delikatnie na moim zdrowiu.


Wczoraj jednak pogoda w Toruniu była po prostu przepiękna i aż szkoda było siedzieć w domu! Wybraliśmy się więc z chłopakiem na obiad na starówkę :)
Kolejny raz odwiedziłam Kuranty Bistro i szczerze - mają tam najlepszego burgera z kurczakiem w mieście! Warto zajrzeć :)



Polecane linki

- Amerykanin opowiada o trzech rzeczach, których nauczyła go podróż autostopem po Polsce
- 10 niespodziewanych sposobów na szczęście
- W jakim kraju powinieneś mieszkać?
- jeśli podobnie jak ja jesteście słabymi ogrodnikami, a jednak lubicie rośliny, zobaczcie tę propozycję na kaktusowy miniogródek.


I piosenka, która chodzi za mną cały tydzień...



Jak mija Wasz tydzień?




8 komentarzy:

  1. Od niedawna mieszkam niedaleko Torunia i chyba muszę się tam wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie Toruń jest piękny, a ja tak rzadko tam bywam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszkasz w Toruniu ? Dopiero niedawno odkryłam twojego bloga i miło wiedzieć, że mieszkamy bardzo blisko siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak :) Super, też się bardzo cieszę i pozdrawiam :)

      Usuń