20 powodów, dla których kocham jesień

Uwielbiam lato, ale nieszczególnie smucę się, że już za kilka dni rozpocznie się jesień. Jesień jest według mnie najbardziej klimatyczną porą roku, bardzo urokliwą i pełną kolorów i choć nie jest pozbawiona wad, to bardzo ją lubię.





Za co uwielbiam jesień?


1. Za przepiękne barwy, jakie przybierają drzewa, gdy liście zaczynają zmieniać kolor.
2. Za to jak liście szeleszczą pod stopami, gdy już spadną.
3. Za to, że można już nosić płaszcze i grube swetry. Uwielbiam to!
4. Za nowe trendy na jesień i zimę.
5. Za kasztany spadające niespodziewanie z drzew.
6. Za to, jaką radosć dają wszystkie słoneczne dni i jak próbuje się łapać wszystkie promienie słońca.


7. Za wieczory z kubkiem pysznej herbaty lub kakao i ze świetną książką.
8. Za maratony serialowe pod kocem.
9. Za to, że jeszcze nie trzeba skrobać szyb samochodu.
10. Za to, że w listopadzie są moje urodziny!
11. Za wenę i motywację do wszystkiego.
12. Za to, że jesień to ostatni dzwonek na zmobilizowanie się do realizacji noworocznych postanowień.
13. Za to, że mogę czasem ponosić kalosze.
14. Za deszcz stukający w parapet, gdy zasypiam.
15. Za Halloween!
16. Za klimat jaki dają zapalone świeczki w coraz dłuższe wieczory.
17. Za przytulanie by się rozgrzać.
18. Za noszenie ciepłych skarpetek po domu.
19. Za spacery po parku usłanym kolorowymi liśćmi.
20. Za nagrzany kubek rozgrzewający dłonie.


A Ty za co lubisz jesień?


Znajdziecie mnie też tutaj



źródła zdjęć: 1,2

17 komentarzy:

  1. Też uwielbiam jesień :) A po przeczytaniu tego postu chyba jeszcze bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze jak nie zapomnę dostaniesz ode mnie kartkę urodzinową :D mów mi tu dokładną datę, uwielbiam wysyłać kartki ;)! dodaję do obserwatorów żeby nie zapomnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo super, będzie mi bardzo miło :) Urodziny mam 7 listopada :)

      Usuń
  3. Ja uwielbiam jesień za barwy, botki/kozaczki, płaszcze, kolory w garderobie (ogólnie) i za to, że mogę długo czytać książki, bo nic mnie nie rozprasza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą także kocham jesień ;d To najpiękniejsza pora roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały czas nie wiem, czy piękniejsza jest jesień ze wszystkimi pomarańczami i żółciami, czy lato z błękitem i zielenią... :)

      Usuń
  5. Zgadzam się z Tobą! Świeczki, kakao, książka w ręku i deszcz za oknem... Idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez mam urodziny w listopadzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam jesień :) Zgadzam się w szczególności z punktami: 3, 7, 16 i 17 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem czy lubię jesień, bo jestem zmarźlaczek :(

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam jesień <3 podpisuję się pod tym postem rękami i nogami :D

    OdpowiedzUsuń